Indlæg af Stratos

    Hehe den ser fin ud. Min mor har et billede af en, som vores kat var kommet med. Dens ører var vidst lige så lange som resten af kroppen. Skynder mig at poste det så snart jeg kommer hjem til dem.

    Quote

    Stratos: Du har ingen EXIF på det billede du har posted. Men kan godt se på dit screenshot at der er EXIF på orginalen. Bruger du photoshop? Så lad vær' med at bruge "Save as web" Det smadre det hele.


    Jeps bruger en gammel ver. 5.5 af PS. Har prøvet at bruge "save as" nu istedet for og lagt det nye billede ind. Det fylder nu dobbelt så meget i samme opløsning. Har det hjulpet?

    Tager til Azorene på torsdag i en uge. Senere på sommeren en uge til kreta. Ellers bare camping, grill og vandscooter :D

    Vi skal bo tæt på byen Ponta Delgada på den største ø, Sao Miguel. Vi er klar over det ikke er en badeferie vi skal på, men vi håbede på der var dykkemuligheder dernede. Desuden er det tidligt på sæssonen, så mængden af alger og andet møg i vandet burde være begrænset. Hvornår på året besøgte du øen?


    Du må meget gerne sende et par billedeksempler til: stratos(at)dftgang.dk


    Jeg mener faktisk der er en "undervandsfunktion" på kameraet så den selv justerer farverne til.


    Men der opstår ikke problemer med dug osv inde i selve huset vel? Det er mest sigtbarheden i vandet som er afgørende?


    .. og tak for svaret :)

    Godaften.


    Kæresten og jeg skal om et par uger til Azorerne på ferie og hvis vi kan komme til det, forhåbentlig ud at dykke. Jeg har i lang tid overvejet at købe et undervandshus til vores kamera (Et Ixus 65). Det ligger i ca 1400 ,- . Men inden jeg brugte de penge ville jeg da gerne høre jeres mening om sådan et undervandshus.
    Jeg ved godt at det måske ikke ville blive brugt alverdens i løbet af året, så hvis billederne bliver af tvilvsom kvalitet, synes jeg det er spild.
    Hvis I har nogle undervandsbilleder i selv har taget vil jeg meget gerne se dem, da jeg ikke kan finde nogen eksempler med et lignende kamera nogen steder.


    På forhånd mange tak

    Plejer selv at byde 1/5 del af hvad de forlanger. Hvis de siger nej så gå igen, de skal nok hive fat i dig hvis det er. Og husk lige meget hvor meget du får dem pruttet ned i pris, vil de altid tjene på det. De lever trods alt mest af at tage røven på turister ;)


    Go tur

    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken pris jeg ca. kan få for mit system.


    Det består af følgende:


    Shuttle SN95G5
    Amd 64 3500+ 90 nm
    Connect 3D x800xt
    2 x 512mb PC3200 Ballistix 2,2,2,5
    Seagate 200 gb og Seagate 120 gb
    Plextor DVD-brænder
    Original Shuttle bære taske



    Jeg har på intet tidspunkt oc'et systemet, så aner ikke hvad det kan yde på det punkt.
    Jeg har selv boret to stk 60mm huller i siden på kabinettet for at få bedre airflow. Det ene er udfor grafikkortet og har ingen blæser, ved det andet har jeg monteret en papst lownoise 60mm blæser.


    Hvis shuttlen står et sted med fri luft omkring er disse huller ikke nødvendigt men hvis den ligesom i mit tilfælde står under et bord skal det til ellers restarter den pga varme.


    billede kan ses her:
    http://www.hejfel.dk/IMG_9029.jpg


    Ønsker en vurdering for hele systemet sammen.


    På forhånd tak !

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Mit spørgsmål er egentlig, har i fået besøg af sådan nogle, og hvad har i gjort for at slippe af med dem? Jeg syns min måde er den mest effektive, tror ikke de kommer igen :D :P ... hehe...


    Hehe ja...
    En lørdag "morgen" kl. 10, hvor jeg havde været i byen dagen før.
    De stod og ringede på døren, mens jeg stadig lå i sengen og jeg troede bare det var naboen eller sådan noget. Så jeg gik ud og åbnede kun iført underdrengene - mens de stod i skjorte og slips og begyndte at snakke om vagttårnet...


    behøves jeg at sige jeg var færdig af grin bagefter? :dance:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Okay, jamen så fortsætter vi da bare vores hævnagter, og så kan vi jo bare fortsætte med død, ødelæggelse, terror og horror. Velkommen til det 21. århundrede... nogen skulle seriøst få hovedet ud af r*ven.


    hovedet ud af røven ?? tror du ikke bare du skulle hive fjolletobakken ud af fredspiben? ... tilgive efter at få nikket en skalle - hvad sker der?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Det er simpelthen for stupidt og arrogant det der til at jeg nogensinde ville tro det kunne komme fra en fuldvoksen mand... fy for!


    ... hvad er der lige galt med det han skriver ??? - han har vel lov til at have sin holdning om kriminelle indvandrere ??
    Vi sviner jo heller ikke dig for at du synes det er synd for dem?