Indlæg af Sneska

    De lyver om priser og tilbageholder information som misguider folk. Jeg er lige blevet opkrævet et beløb der svarer til 3 måneder hos Dong, men det samme beløb er prisen for 21 dage hos Blue Energy.
    De lytter ikke til hvad man siger og det eneste de er intereseret i er at få nye kunder som de kan flå på svinsk facon.
    Når man sender dem mail, får man hurtigt en mail tilbage der fortæller at behandlings tid er 10 dage, og i øvrigt blev jeg lovet at min regning var sat i bero eftersom jeg sendte en mail for at klage over regningen og behandling, men alligevel har de trukket beløbet fra min konto, selvom der i mailen står at regningen vil blive sat i bero indtil hun fik undersøgt sagen.


    HOLD JER LANGT VÆK FRA BLUE ENERGY!


    De fusker og lusker med alt!
    De oplyser intet klart og sågar blev jeg heller ikke oplyst om oprettelses gebyr på 199,- , jeg fik fortalt at måneds prisen er 45,- for abonnement og plus forbrug.
    Mit krav for at blive kunde hos dem var at prisen skulle matche det beløb jeg betaler hos Dong, jeg sagde det gentagende gange da jeg ikke kunne få et klart svar på pris, og sælgeren iøvrigt snakkede meget men ikke svarede på mine spørgsmål.


    HOLD JER VÆK FRA BLUE ENERGY!