Indlæg af BET^ZeNo

    jeg har selv en tauren shaman på lvl 46, de har jo  warstomp samt  5% mere hp samt  10 nature resistance


    samt så ser det også fedt ud når de får earthfury samt den opkommende opdatering til det nye uddseende af ten storms :)) :)) :)) :))


    se selv her:



    The Earthfury

    Quote

    Originally posted by PolluX^


    omfg har aldrig rofl'ed så meget i lang tid :D


    prøv lige at sammenligne dig selv med den sætning du selv har skrevet "udover det, hader når "børn" whiner" ;)


    geez.. prøver du og samligne mig med et "barn"..???
    hvordan vil du gøre det? jeg er IKKE noget "barn" jeg er en ung mand på 19 år og har fuldt ret til og sige min mening.. hvis der er nogen der vil sige mig imod, så er det fint med mig jeg.. alle, eller stort set alle har delte meninger...


    jeg har stor erfaring med World Of Warcraft, har spillet siden beta'en så jeg har ligesom fulgt udviklingen af warriors og ja de er store stærke og modbydlige men alligevel er det jo kun rigtigt at warriors kan tåle mange tæsk o_O -_-

    omg... hvorfor skal warriors nu nurfes..???
    en "kriger" <- dansk oversættelse, er da både stærk rent fysisk hård at brude ned.. det er da helt sikkert det er dem der er "den stærkeste" class..
    overvej det.. nurf en warrior så kan kun kan bruge mail, han kan nu ikke bruge skjold og kan heller ikke dual-wield, hvad er en warrior så..???
    en anden del siger da også at warriors ska da både kunne tage imod skade samt give skade, ellers så er warriors lyttesløse


    WARRIORS aka TANKS inGame ska overhoved ikke nurfes..


    men "loladiner" skal bare ned med nakken (kun fordi de er så latterlige at se på, bla med deres "guld" armorer og de giver i princippet ikke en skid i skade samt.... SHIELD+HS = farvel PVP!.. det er lige til og brække sig over)
    udover det, hader når "børn" whiner om at de ikke kan klare en warrior..


    i kan kalde det at flame, for det er det nemlig også.. så bare FLAME MIG!!!!


    LET THE FLAME BEGIN!!!



    Zeno^^

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jezuz2tm
    Rogue = noget klamt owerpowerd lort! Blizzard kom igang med at negrader dens spllels! + kig på Paladin!


    du skulle måske starte med og stave rigtigt inden du træder ind på et enme hvor du ikke har nogen anelse om hvad du snakker om.. :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    Dagger rogue - for lidt i skade :boxed: Jeg er lost... du må have et monster nedern build som dagger rogue, hvis du siger det giver for lidt i skade


    okay.. sagde det nok forkert.. mine daggers giver for lidt i skade i forhold til swords ikke at jeg giver "lidt" i skade.. udtrykkede mig bare lidt forkert.. min fejl :oops:


    det er faktisk et nice build.. havde sådan et lignende tidligere på min rogue før jeg blev dagger rogue.. men ska have skiftet over til sword only rogue da jeg synes at daggers er for "hurtige" og for lidt i skade...
    :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Hell yeah! :D :hb:



    welcome to the family my friend!
    For sylvanas!!! :finger: :finger:

    hey! ja så kom det endelige tidspunt for mit nuværende grafikkort radeon 9800XT..


    er meget interesseret i et brugt kort da det ville være vildt fedt og så kunne jeg komme til og game lidt wow igen :D


    prisklasse: max 1000,-
    det villle ikke gøre det dårligere af at du boede i odense ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass


    Undead er grimme. De ødelægger deres armor så det ser dumt ud fordi deres knogler stikker ud. Og de er krumryggede.


    UD's er da max nice.. har selv 60 undead female rogue på sunstrider med navn Hildegard


    FOR THE HORDE!!!


    FUCK THE ALLIENCE!

    tag og prøv en undead.. de holder :D
    tag nu bare Will Of Forsaken.. den er jo blevet mega meget nerfed.. den er kun på 5sek nu..! why..?


    btw allience stiner..

    jeg har kigget i den.. altså "anvendt elektronik af jan soelberg og der var kun noget om hvordan man lodder.. tager nok på biblo senere idag for at kigge efter noget der...!!

    hey!!!
    vi er igang med et projekt omkring loddekolben..!
    er der ikk en der har nogen sider med loddekolbens opbygning og generalt historie om loddekolben..?



    BET^Zeno

    nu er det sådan jeg står og mangler nogle 92 mm blæsere..
    jeg ska bruge 4 af slagsen...


    Skriv endelig hvis du har nogen du vil af med?!?!?!