Indlæg af Krapylet^

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Er det ikke derfor der kun bor ~5000 der ? ... Eller hvad ? ... :))


    Godt jeg bor ovre p? sj?lland for har sgu ikke r?d til de jyde-priser. S? forst?r jeg bedre hvorfor "man" siger at jyder er gode forretningsfolk :crazyeyes:

    N?rre Aaby ligger nu godt nok p? FYN:) Synes ikke rigtigt at Zalam har skrevet mere i denne debat:) M?ske passede det ikke helt :D

    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det er sguda alligevel ret fedt. En ting er at reagere ved at stikke ham ned. En anden ting er at han er 100% ligeglad med vidner. Respekt :))


    Fedt? Hva snakker du om, ville du også synes det var fedt hvis det var en af dine venner eller noget famillie? Idiot!

    Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Det hul ER blevet lukket.. Min far trak sin kørekort i en automat i US i sin tid for 10 USD.. ;).. Og da han kom hjem, byttede han lige over med et dansk.. Men idag gælder de udenlandske ikke.. Du skal alligevel have køretimer og op til den danske køreprøve :(


    Synes jeg nu er okay, det er jo meget mere sikkert, at folk skal op til en dansk køreprøve, så der ikke kører alle mulige rundt med et kørekort, men nærmest ingen undervisning...

    De tjekker da selvfølgelig, om du har været i Polen de sidste 6 måneder!
    Men hvorfor tage et kørekort i Polen, og derefter komme hjem til danmark, med formodentlig stor mangel på viden og erfaring i at køre bil, med et Polsk kørekort?

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvis disse folk ikke kan klare sig på lige fod med alle andre, så skulle de måske finde sig et sted hvor de kan det. Der er masser i Danmark med anden oprindelse end Dansk der klarer sig helt fint. Mange af problemerne er ofte isoleret til folk fra visse lande. Ikke så tit man hører noget til folk fra f.eks Asien af ? ... Dem er der jo ellers masser af, men de kan jo åbenbart finde ud af at indordne sig og forsørge sig selv.


    Syntes heller ikke jeg har hørt noget om en Asiat-getto hvor politiet ikke tør køre ind uden forstærkning eller en gruppe af Asiater der er gået amok over et eller andet latterlig eller har har gruppevoldtaget en 12 årig pige i en skolegård ...


    Man kunne også se på tilflytterne fra vores nordiske naboer eller fra f.eks nord og sydarmerika ... men syntes heller ikke jeg kan huske noget om at en far fra de lande har dræbt sin egen datter fordi hun var kæreste med en "indfødt" i det land hvor de nu var flyttet til... Hmm ... Mystisk ?


    Det kan ikke skrives bedre - Enig!

    Det er meget svært at vurdere, om det er et reelt problem at arbejdsgiverne ikke vil ansætte indvandrene, men man kan også vende den om og sige, at det er jo også meget nemt hvis man er indvandrer og ikke ønsker at arbejde, og kun vil hæve socialhjælp, at sige at det er samfundet der er noget galt med...


    Hvis en indvandrer har de rette kvalifikationer, og kommer til jobsamtaler og præsenterer sig pænt og høfligt samt giver et godt indtryk, nægter jeg at tro på de bliver afvist gang på gang...

    Quote

    Originally posted by SlackeR


    Det er pishamrende bøvlet, synes jeg. Og ret mystisk, for jeg kan nogle gange få min til det, andre gange ikke. Som regel virker det lidt, hvorefter det stopper.
    Bruger du microsofts standarddrivere eller de der andre?


    Okay, lyder træls..Har du også en K750i? Tror jeg bruger microsoft standard drivere, hvor kan jeg se det henne?