Indlæg af Puggen

Originally posted by flying-trickster

Han sagde flot, det der er noget af det grimmeste jeg har set i mit liv lige efter G. Bush :p

Ja, det fint du kan svare på en post.... og ja, hver sin smag, men godt du kan være så objektiv og hjælpsom for manden der leder med lys og lygte...

...

9kl. på Rødkærsbro skole
    Mat. Gym. på Viborg Katedralskole
    GSU TJG FÆL ved HSGS Sønderborg

Fortiden GSU LOG ved HLS Ålborg

Pr. 20 Januar Sergent ved Ålborgkaserner
    4mdr ved HBU, dernæst 8mdr HRU for til sidst at slutte af med 6mdr i Irak :)

............................................................................
    GSU: Grundlæggende Sergent Uddannelse
    TJG: Tjenestegren
    FÆL: Fælles
    LOG: Logistik
    HSGS: Hærens SerGens Skole
    HLS: Hærens Logistik Skole
    ............................................................................

Har selv været ude for at uheld... dog ikke min skyld :)

En gammel mand kører alt for stærkt og overhaler mens jeg svinger til venstre :s Skete ikke så meget med golfen, men hans fiat fik da kvadret et fræ og så'n lidt... :( Damn det er alligevel spooky at køre bagefter igen :s

Kan kun sige at det Samsung 32" LCD er nice... der får man ufatteligt meget for pengene!! SKal ud at ha' det inden længe... skal "bare" lige have sat lejligheden i stand først... Og ja, jeg er i gang :)

EDIT: Og HDMI indeholder både billede og lyd :)

Oprindeligt indlæg af freehelp

Hej

Grønne hasselnødder tages i ca. september. Bladsvøbet fjernes. Nødderne gives et let tryk så skallen revner, men frugtkødet skal blive. 1 håndfuld eller 2 kan gøre det - men lav bare rigeligt og fortynd smagen senere og få på denne måde mere snaps til ganen. Brug vodka i rigelige mængder.

Jeg takker og bukker :)

Og skulle du få brug for Hasselnødder, så skriv, vi har buske/træer i haven :D

Oprindeligt indlæg af h8ed

tror sgu aldrig de buster dig i at have en killing :P
    en af mine venner som også bor et sted de ikke må have kæledyr har haft deres kat i snart 11 år.. så mon ikke du kan have den uden at folk finder ud af noget? :)

Lige en KRAFTIG note her...

I har nu fundet ud af at din mor er allergisk over for kat, og derfor sandsynligvis også hund... :(

Samme problem har min kæreste... og komemr hun ind i et hus hvor der 10år forinden har boet en kat, så kan hun mærke det... .oO( Og nej, det er ikke ekstremt i den sammenhæng! )
    Måske du skulel lade være med at opfordre til at bryde reglerne, sådan at folk der rent faktisk har en gene ud af at der er husdyr tilstede også kan finde et sted at bo uden at kradse sig selv halvvejs til døde hver nat!!

Lyder det ikke fornuftigt nok?

.oO( Er godt at høre at Falsk kan overholde disse regler :) )

Har lige installeret BF2, og kan ikke installere de Nvidia drivere der følger med... :( Men den siger alligevel at jeg skal :(

Hvor finder ejg den nyeste driver-pakke til Geforce 6600 Go ?

Godt nok ikke helt samme problem jeg havde...

Tilgengæld fik jeg nogenlunde samme fejl da jeg skulle installere mine SATA drev (i RAID 0 btw ), men jeg fik ikke disketter med, så måtte selv hente driveren og derefter smide den på diskette... så kom problem bare at på diskette virkede det ikke, så brændte jeg dem på en cd-rom, og der gik det smerte frit...

Så gæt hvad mit forslag er... download nye drivere og smid dem på en cd-rom... Kan jo være det hjælper ;) :p

Oprindeligt indlæg af Teffer

Hvad skal du have for 2GB og hvad med 1GB?

Hvad er forskel på ny- og nupris ?

Tillad mig at svare, men nyprisen er vel den pris det kostede da han købte, nuprisen er hvad produktet koster lige nu på edbpriser.dk Korrekt?! :D

EDIT: hader når man ikke opdaterer ofte nok :p

Bor ikke i Viborg, men i Rødkærsbro... men står fktisk og skal til Viborg nu... så kan jo ta' det med der, hvis det er?

.oO( Flytter forhåbentlig snart over på vestervangsvej :D )

Så skal mit gamle anlæg væk...

Få det for at hente det...!

model: DC-Z93
    tuner: F-Z93L

Det noget gammelt stads, men det kan levere varen!!

power consumption: 426W
    stereo + aktive baght.

Billeder kan fremskaffes