Indlæg af axasion

Jeg har fået mig en Zepto Znote 3415w her i torsdags, og har oprettet et par tråde herinde men nu der er flere problemer med den er det vel smartest, at oprette én overordnet.

1. problem
    Opladningen: Den vil simpelthen ikke oplade til tider, og den kommer ikke over de 75 pct. Opladerstikket sidder korrekt i, men problemet forekommer stadig. Der står bare "plugged in, not charging"

2. problem
    Spil: tja, har installeret Scarface - The World Is Yours som det eneste spil herpå, og her går det helt amok. Det ser ud som på det vehæftede billede, og det er ikke normalt vel? :boxed:
    Har installeret driveren til mit 8600m GT grafikkort, men intet hjælper. Endda også prøvet med en modded INF-fil fra Laptopvideo2go.com men stadig samme resultat. Directx 10 er installeret. Hvad gør jeg så lige hér?

3. problem
    Webcamera: Der er et intergreret 2.0pixel kamera i Znote'n, det virker også fint nok. Men der skulle gerne være Smart Face herpå, dvs. kameraet kan genkende mit ansigt ved logon, og logge ind automatisk. Driveren er installeret.

Alle drivere fra Zepto's hjemmeside er installeret, og burde da virke korrekt, men det ser ikke sådan ud. Eller lægger problemet et andet sted?

Specs:
    Intel Dual core Santa Rosa 1.8, T7100
    2x1024MB PC5300 Ram
    Nvidia GeForce 8600m GT 512MB

Tweak, hjælp lige lidt ;)

EDIT: 3dMark06 ser således ud: Score
    Er det lavt i forhold til mine specs? :s

Hejsa.

Har lige købt en zepto znote 3415w og den kom her idag (wee :))
    Har fået installeret Vista 3it2b men driverne der kom med på CD'en fra Zepto virker åbenbar kun til 64bit. Hvad stiller jeg så lige op?

Desuden har jeg et 8600m GT grafikkort i, og der er absolut ingen drivere på nettet til Laptops.

nogle der liiige har et lille råd? :)

NU skal jeg simpelthen til at have en bærbar, det er ved at være tid ;)

Jeg har bestemt mig for zepto, og har kigget lidt på 3415w'eren. Men hvad siger i og evn. jeres erfaringer? Er der en bedre zepto?

Har ca. 10-12.000kr. at gøre godt med :)

gå amok ;)

Dette er både en advarsel og et lille råb om hjælp.

Fik en besked på msn hvor der stod noget lignende: "Find ud af, hvem af dine kontakter der blokerer dig på http://www.contacts blablablabla et eller andet .tk."

Trykkede (dum som jeg var :boxed:) på dette link, og nu kan jeg ikke logge på det alm. MSN. Hvad stiller jeg op?

Mvh. Stefan

Tja, jeg skal bruge det overnævnte, har googlet og kun fundet frem til dette nummer:

80 20 00 49

.. Men det nummer findes ikke mere? Noget hjælp, hurtigt tak :P

Originally posted by D-Zs

Ja det er lidt sværere at holde dem hvide men mener at en klud med lidt oxy clean kan gøre det... men prøv på nogle andre hvide sko du ikke bruger mere istedet for de nye ;)

Vil det virke på læder?

De er meget federe end de grå du først fandt! :9xo

Ja, også selvom hvide sko er svære at holde i farven så er det dem jeg køber ;)

En dag jeg får dem så poster jeg lige billeder for at se om jeg kan ændre jeres mening :))

Tøjet vi har på er med til at forme den vi er.... Sådan har jeg det lidt. Derfor er tøjet vigtigt i mine øjne. Jeg går i det tøj jeg føler mig tilpas i. Og jeg føler mig tilpas i lidt dyrere tøj end andre mennesker. Jeg kan også godt lide at gøre noget ud af mig selv, og hvorfor skulle jeg ikke det?

Med hensyn til skoene synes jeg de er okay fede.... kan ikke lide farven som kanten af sålen har, men ellers er de nice nok ;)

Vi er enige :)

Originally posted by neiro
    jeg har det lige sådan med tøj.
    jeg bruger det bare for ikke at fryse når jeg er på arbejde eller andetsteds .... får hverken mere i løn eller ankommer hurtigere nogen steder med dyrt tøj på.

Sådan er vi jo forskellige. Jeg vil gerne have pigerne kigger på mig en ekstra gang på vej ned af strøget ;P

Originally posted by neiro
    det forklarer i det mindste hvorfor du kun har 512mb ram .... med den dyre hobby du har ved siden af!

Jep. Har andre interesser end computer, og bruger den jo kun til skole og surfing. Så det er vel fint :)

Originally posted by Bllets

Er det fordi der ikke står det rigtige på ?

Da man meget let kan få ting som ligner næsten 100%, bare til en helt anden pris

Ja, det er ligepræcis derfor. Sorry, det lyder åndssvagt, men nu har jeg gået i modetøj i årrækker og det fryder mig altså :)

Det kan du, men for mit vedkommende føler jeg det som lidt cheapass (selvom det ikke er) hvis man køber en kopi. Kan f. eks ikke SNUPPE de blend der ligner Converse Allstar 100%, bare de koster det halve. Det hader jeg. Sådan har jeg det bare :)

Originally posted by Bllets

Ehm.. så hvis man ikke bruger 1200 på sko, 1800 på bukser, 1500 på bluse, osv., osv.

Så kan man ikke se godt ud til dagligt ?

Hundrede procent, det kan man saaagtens. Ingen tvivl dér.
    Bare ikke på samme måde som jeg ser det. Er jeg helt alene om det?