Indlæg af axasion

Oprindeligt indlæg af Firedog

husker du at sætte utorrent eller azureus til samme port?? altså du portforwarder i din router.

så tjek det. jeg har ingen problemer med utorrent.. :)

Undskyld mig, men forstod absolut intet af det dér :P (I know, i suck at internet ..)

Hejsa alle sammen.

Har et lille problem. Når jeg downloader torrents så ligemeget hvor mange seedere der er, så downloader jeg med en fart på højst 3,1 kb/s.
    Dette skete primært med uTorrent, Azureus virkede udemærket. Ihvertfald indtil jeg dummede mig :roller:

Prøvede nemlig at skifte porte iflg. guiden til min router fra portforward.com og det hele, men det resulterede bare i, at Azureus nu virker på samme måde som uTorrent, altså slet ikke.

Hvad gør jeg?

Hej alle sammen, håber i havde en god jul :)

Men nu er tiden kommet til, at uldtrøjen fra bedstemor og de alt for store cardigans fra sine "venner" skal byttes. Skal i ud og have byttet? Hvis ja, Er i nervøse for trafikken? :)

Nu til det egentlige spørgsmål;
    Jeg købte et par bukser til kæresten, som åbenbart var for små selvom det var en small (how should i know? :roller: ). De skal så selvføgelig byttes, og der er byttemærke på.
    Men jeg har desværre gjort kvitteringen væk. Er det ligemeget, eller er alt håb ude?

Lige et link til alle fra Forbrugerklagenævnet om fortrydelses- og ombytningsret.

Godt nytår!

PS: Fik kørekort idag :9xo

Oprindeligt indlæg af AbeTis
    der var intet vand i akvariet...

Ah, hvor simpelt! ;D Nedern man ikke lige tænkte på det, hehe.

Oprindeligt indlæg af RAC
    Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.

Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?

Det var vegetar-hajer, så de døde af sult :)

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Der plejer at være sådan en lille skydekontakt et eller andet sted foran på computeren til at tænde og slukke for BT og wireless - der skulle vel aldrig være slukket for BT på denne?

/ask

Nope, for det er jo samme skydeknap til Wireless og bluetooth, og sidder netop og bruger det trådløse nu, :) Så er rimelig sikker på det ikke er det.

Men er der ingen andre der har erfaring med dette er i det mindste Bluesoliel?

Ja jeg har en Zepto Znote 6625WD med integreret bluetooth, selvfølgelig.

Skulle overføre nogle filer fra min Samsung D600E med BlueSoleil engang og det virkede fint.
    Prøvede så igen her til aften men nu viser den ingenting? PAN IP: 0.0.0.0
    Har prøvet at skifte alle indstillinger (Altså, USB til UART til PCMCIA til BCSP) og ingen held :rolleyes:

Søgte så google og den førte mig til Windows hjemmeside hvor jeg troubleshooter:

"Gå ind under kontrolpanel" Det gjorde jeg så
    "Hardware og Lyd" Heeelt fint tænker jeg
    "Bluetooth-enheder" Jep den er lige dé.. Hov?! Den er der ikke? Kun Infra er der, ingen bluetooth eller noget.

Hvad stiller jeg op? :s

En af mine venner har fået et problem med sin bærbar i dag.
    Tror lyset i skærmen går ud, eller det blinker ?
    Nogle gange flere gange i træk andre gange slet ikke.
    Det kommer f.eks. hvis han begynder at skrive på sit keyboard :/
    Kan ikke se hvorfor den gør det, løs forbindelse eller hvad?

Holla alle sammen

Søger en sang som oprindeligt er skrevet og udført af 2 live crew:
    Fuck Martinez.

MEN! jeg har hørte sådan et techno-remix og det synes jeg var herre svedigt! :)
    Nogle der kender dette nummer?

Og hvad hedder artisten? jeg har ledt og jeg ha søgt men uden held.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Yes, kan sådan set godt se mig enig med dig. Det er selvf. ens personlige smag, som tæller.
    Grunden til, at Top 100 ikke holder (efter min mening), skyldes, at folk ikke skelner mellem DJ og Producer. Det at være en god producer betyder ikke, at man er god som DJ.

Okay, nu har du igennem de sidste 4 indlæg pointeret, at top 100 ikke holder .. Jeg tror på dig ;)
    Hehe, ej men kan du vise mig den top 100 ? Lyder interessant.

Jeg har billetten, VERDENS BEDSTE DJ, Here i come! :9xo

3415w:

Har lige så lige fået denne maskine, og den er sgu rigtig fin!
    BORTSET FRA: Driverne til 8600m GT er lidt fucked, men de rigtige drivere kommer nok inden længe.
    Det med Smart Face, altså hvor du kan logge ind via cammet i computeren, er ikke noget du kan bruge endnu. Du skal vente et år, eller så er det slet ikke muligt på commen eller noget :boxed: (snakkede med Zepto support igår).

Ellers en lækker maskine. Snildt design, stilrent og støjsvag :)

1) Tak for svaret, det vil jeg prøve idag :)

2) Snakkede med Zepto Support mht. drivere, og han henviste mig til Laptopvideo2go.com. Prøver med nogle flere spil, så må vi se.

3) NU kommer det "fede" fra zepto. Spurgte ham, hvordan jeg fik skidtet til at virke. Han sagde, at deres software (eller hardware, kan ikke huske) ikke supporterede denne slags endnu, først i den næste linie bærbare der kommer om et år. ( :boxed: ) Så spurgte ham, om jeg så ikke fik hvad jeg betalte for. Nej, det gør du nok ikke, var svaret.

Tak til Zepto, din n*r :P

Oprindeligt indlæg af SMLDK
    Tvivler på de aner hvad en pc er eller overhovedet taler andet end græsk.

SMLDK

Lidt OT:

Tja, jeg er halv græker og jeg ved da hvad en computer er :D

Men igen .. Jeg har også kun halvt så meget erfaring med IT end mange andre herinde, så måske har du ret ;)

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Altså du kan ikk sige der er noget grafisk problem med kun et spil testet..Det mere sandsynligt at det spil ikk understøtter kortet.

Prøv med flere spil, kør en 3dmark06 osv...er der problemer her også så kan det være der er noget galt med drivere eller gfx kort.

Okay, prøver lige en 3dmark06 så skriver jeg tilbage :)
    Hvordan kan man se, om Scarface ikke understøttes af mit kort?