Indlæg af Ramius

    Det program du tænker på er sikkert Norton WinDoctor.
    Jeg har en stand-alone version 2005 af WinDoctor, som fylder ca. 1 MB
    Hvis du er intereseret, så send mig en PM.

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Ikk at jeg har regnestykket, men ved at heltal er mellem 0 og 65.536
    Altså er 65.537 i heltal lig med 0...


    Det ku være det ku gi dig et hint i din googling


    Rettelse:
    ...heltal er mellem 0 og 65.535
    Altså er 65.536 lig med 0

    Jeg har lige læst en FAQ inde hos GameFAQ om mages og der faldt jeg over denne sætning:


    You may need two of them in a party. One of them to do more damage spells to level up, while the other do heal spells (left on "auto") so he'll heal the party when appropriate. Then swap the two as needed to keep them growing equally.


    Hvad i alverden mener de med left on "auto" ?
    Kan man sætte sine spells til auto eller...
    Jeg kan intet finde i manualen om det.


    Er der nogle af jer der har et bud på hvordan man sætter sine spells til auto ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Lav dit eget stik :D det er ikke særlig svært og kvalliteten bliver ikke forvrænget specielt... Phono stik ---> minijack... det er rimelig simpelt elelrs kan de købes overalt...


    Det har jeg styr på 8)
    Se længere op i tråden ;)



    Disse programmer kræver alle at man skal bruge en RIAA-forforstærker, men det jeg søgte var en software RIAA-forforstærker. Det ser ud til at det ikke kan lade sig gøre via software, så jeg må gøre det via en Amplifier.


    Tak for gode råd til jer alle

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Mener ikke det bliver så godt uden en converter.


    Den koster 749,- :(
    Du har ikke et link til en software converter, så jeg kunne prøve at høre hvordan det lyder ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Det kommer an på, hvilke stik, der er på pladespilleren/forstærkeren.


    Stikket fra pladespilleren går via en Phono->Minijack adapter.

    jeg vil gerne overspille nogle gamle LP's til min harddisk.
    jeg ved at der skal bruges en RIAA converter, men kan den ikke laves i software, således at man kan koble pladespilleren direkte til MIC in (eller LINE in) ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested


    ahhhhh taaaak så er det der skoen trykker.......hmm øv mand, men ellers tak


    Du kan da bare convertere den til NTFS. Det kan gøres i XP uden tab af data... (men det tager en hulens masse tid :( )

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm har ca 11gb ledig på mit D: drev og ville li smide en fil over der fylder godt 4gb...........fanme ikk om den siger der ikk er plads nok ledigt ??
    nogen der kan fortælle mig hvorfor den får den ide når der er li omkring 7gb mer end hvad jeg skal bruge :roller:


    Er det en FAT32 partition ? Der kan filstørrelsen højst være på 4 GB

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramius


    De er også ok, men hvordan får jeg XP layoutet tilbage igen ? Lige nu kan jeg kun vælge klassisk layout :(


    Har fundet ud af det. Jeg kom til at slette mappen luna, da jeg troede at det var et tema fra Lightstar :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Krapylet^


    Kan jeg ikke, kan nemlig kun vælge NFTS.. Tror måske jeg ska bruge et program eller noget..


    Det er ikke muligt at formattere en partition i fat32 der er større end 32 GB fra windows xp. Det skal gøres med en start-diskette som r3ptile skriver.