Indlæg af Lord Ghost

    Quote

    Originally posted by Martin
    Tror aldrig nogen siden en af de mange virksomheder der tilbyder en penge for at surfe har betalt så meget som en krone!!! De eneste der tjener penge på det er dem, og dem der har ulemperne ved deres reklamer er dem der hopper på den.


    Og efter min mening er det temmelig naivt.....


    men jeg har fået mine betalinger.. naiv eller ej.. :roller:


    men det er ikke ulovligt..? så hva er problemet..??


    joo.. kig længere oppe....


    og det er ikke det det går ud på!!... jeg kunne godt læne mig tilbage og blive ved med at tjene.... men jeg synes osse i skulle ha muligheden for det...

    Quote

    Originally posted by Bubbi


    Ok.. Synes nu bare det fra forbrug.dk minder meget om hvad det her går ud på..
    Men ok..


    ok jeg må hellerer..: hvis du investere nogle penge hos dette firme vil de, (mod at du autosurfer nogle websider) give dig 12% OM DAGEN af din investerring i 12 dage.. derefter får du så dine penge udbetalt.. så simpelt..

    [quote]Originally posted by Zlinky
    Får du så 1% ekstra for hver person som tilmelder sig gennem dit referrer link? Svin! X(
    quote]


    ja. men kun hvis man tilmelder sig..
    jeg er vel ik svinsk af den grund??



    det var kun for at gi jer muligheden...
    det skal lige siges.. det virker... jeg har fået penge udbetalt...

    Quote

    Originally posted by affe
    hvis bilen ikke køre ret meget af gangen kommer der kondens i udstøningen .. dvs den ruster ret hurtigt :)


    og bilen bruger shoker for hver gang den starter .. dvs den bruger mere benzin ..


    fx en Wv Polo 1.1 køre 9.64 km på 1 liter benzin med fuld shoker konstant :P


    hvis du kører med fuld choker kører en normal bil ik mere en 2-4km/l samt hakker meget i det....



    hvis din bil normalt kører 10km/l v/blandet kørsel så vel den køre ca. 7-8km/l ved korte ture på under 5km....

    chokeren hænger?


    luftfilteret tilstoppet?


    brændstof filteret stoppet?


    lambada-sonden defekt?


    vaccum slanger på indsugnings-manifolden utætte eller def. ??


    det kan osse være din tænding der driller....

    Quote

    Originally posted by HeRo
    Viborg.


    Hehe har jeg set, men når man er lidt interesseret i en bil, så kan ikke bare nøjes med et link der siger at den "ligner" denne her :)


    nåå... viborg... :boxed:


    kan vi ik mødes over messenger?