Indlæg af junkadk

Hejsa alle,

Har følgende til salg -

2 stk. Kølevæske - EK - EKOOLANT EVO - UV BLUE - 1L - kølevæske. Uåbnet. Noget jeg fik med i et køb på DBA, men skal ikke bruge det. Koster
    90 kr pr. liter. Sælges for 40 kr pr. liter.

2 meter PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT - 13/10mm - Onyx Black i et stykke. 50 kr.

Følgende fans:
    2 stk. Phanteks 120 mm airflow fans - 25 kr pr stk
    2 stk. Thermaltake 140mm Riing rød Led fans. Til radiator / airflow - 60 kr pr stk
    1 stk. Noctua NF-P14s redux 1500 pwm. 140 mm. Airflow - 60 kr.
    1 stk. Corsair 140mm airflow fan. 30 kr
    2 stk. EKWB EK-VARDAR F4-120 (2200RPM) PWM - 60 kr pr stk.

Følgende kabler:
    4 stk Bitfenix 3-pin til 3 stk 3-pin adapter. 60cm Rød sleeve. Nypris 69,95 pr. Stk. Sølges for 30 kr pr. stk.
    2 stk. S-ATA HD kabel hvid sleeve ca 40 cm. 30 kr pr stk.
    1. stk. USB-C to Lightning Cable. Fik det af min arbejdsgiver men min pc har ikke USB c. Aldrig brugt 150 kr.

Billeder kan sendes per anmodning.
    Sælges samlet med rabet. Kan afhentes i Vallensbæk eller sendes.

4 stk med HVID LED
    1 stk med RØD LED

alle 140x140mm

Sælges helst samlet.

Koster 119,- pr stk fra ny.

De er 2-3 mdr gamle. Sælges mest fordi kæresten brokker sig over lys når vi sover og puteren er tændt :P

De fungerer upåklageligt. (se billeder vedhæftet)

Sælges samlet for 400kr. Kan sendes eller afhentes i Vallensbæk Syd.

Hej SMLDK

Det du oplever er desværre det samme som mange andre oplever, men det er faktisk ret almindeligt. Din udbyder kan ikke garantere hverken hastighed eller stabilitet når du benytter det trådløse netværk og NEJ de skruer ikke ned for hastigheden på det trådløse :)

Der er uendeligt mange ting der kan påvirke signalet og hastigheden på dit trådløse netværk - så som andre netværk i området, andet elektronik og elementer i huset. Bor man et sted med mange netværk f.eks frederiksberg, så kan det være helt umuligt at bruge sit trådløse netværk.

Der findes værktøjer til at optimere netværket f.eks kanalscannere, så man kan se hvilke frekvenser som er mest brugt i området og du kan sikkert også logge ind i din yousee router og skifte kanal/frekvens. ( jeg har yousee og logge ind i routeren uden problem) Men det kan så være at det virker i en uge, lige indtil nogle andre i området begynder at justere på deres netværk og så kan det være dit kører af H til igen :)

Brug kabel til at de enheder du kan.. så simpelt er det. Så får man for det meste det man betaler for ved udbyderen.