Indlæg af Shika

    Quote

    Oprindeligt indlæg af teamet
    Er den nogenlunde stille ved idle? Kører den stabilt og har den været OC? I så fald hvad fik du q6600 op på?


    Kunne meget vel være interesseret!


    Den er nogenlunde stille - afhænger af hvilken hastighed blæserne er sat til at køre med (Kabinettet er ret fedt og med rigtig god udluftning)


    Jeg har ikke haft den OC'et så kan ikke svare på dette - sorry


    /Lasse

    Hej alle,


    så har jeg fået mig min iMac, hvorfor min PC skal sælges.


    HBO 3000 afhentet - Befinder sig i Vejle
    sælges kun samlet.


    Hvis du ikke vil købe, så lad være med at skrive!



    Skærm: Samsung Syncmaster 226BW
    CPU: Intel Core 2 6600, 2,4 Ghz
    Køler: Scythe (kan ikke huske model)
    Bundkort: Asus P5N32-E SLI
    RAM: 2 x Corsair CMS2X1024, 6405 v5,1
    Grafikkort: Inno3D 8800GTS m/512MB
    Harddisk: WD Raptor 150 GB
    Kabinet: Antec Sonata III
    Lydkort: Creative SB X-Fi
    DVD drev: Samsung SH-S183A DVD RW
    Speakers: Logitech X-230 Speakers m sub
    Mus + Tastatur: Logitech diNovo MX Laser
    Software: Original Windows Vista Ultimate Mvh


    Lasse

    Hej alle,


    jeg overvejer at sælge min computer - evt. i dele.


    Det er stadig på overvejelsesstadiet, hvorfor jeg i første omgang har brug for en indikation af hvad jeg kan få for dyret.


    Årsagen til evt. salg er at jeg overvejer at købe en iMac.


    Detaljer:


    Skærm: Samsung Syncmaster 226BW
    CPU: Intel Core 2 6600, 2,4 Ghz
    Køler: Scythe (kan ikke huske model)
    Bundkort: Asus P5N32-E SLI
    RAM: 2 x Corsair CMS2X1024, 6405 v5,1
    Grafikkort: Inno3D 8800GTS m/512MB
    Harddisk: WD Raptor 150 GB
    Kabinet: Antec Sonata III
    Lydkort: Creative SB X-Fi
    DVD drev: Samsung SH-S183A DVD RW
    Speakers: Logitech X-230 Speakers m sub
    Mus + Tastatur: Logitech diNovo MX Laser
    Software: Original Windows Vista Ultimate


    Mvh
    Lasse

    Hej alle,


    jeg har et problem som er ved at drive mig til vanvid.


    Jeg har Vista Ultimate på min stationære med et trådløst netkort (Netgear WG111 v2) som er tilsluttet til vores trådløse router (Netgear WGT624 v3) - problemet er at min pc mister forbindelsen til den trådløse netværk meget ofte (flere gange i timen nogle gange) ... et lidt tid (alt mellem 30 sek. og et par minutter), så kører det igen . .. Jeg kan se i "joblisten" at forbindelsen står til 54Mbps og falder lidt op og ned - nogle gange helt ned på 1 Mbps, hvor det er at forbindelse faktisk er "røget" - hvilket jeg kan se ved at nettet ikke "virker".


    Forbindelsen er stærk, de står næsten i samme rum, og der er 4 af 5 "streger" i forbindelse.


    Problemet opstår ikke på min bærbar som jeg har XP på (indbygget trådløst netkort) - her kører det helt fint.
    Jeg har tidligere benyttet et andet netkort på den stationære, som gav samme udfordinger som jeg har nu.


    Jeg er ved at blive sindsyg og håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med at få løst dette irreterende problem.


    På forhånd tak for jere hjælp.


    Mvh
    Lasse

    Hejsa,


    grundet nogle logistiske omstændigheder skal jeg muligvis have afhændet denne pc.


    I kan se specs. her : link


    der medfølger en 19" Hyundai skærm. (B91A) Link
    Hvad kan jeg få for denne ... Det er ok at oplyse om en forventet vurdering uden det er et reelt bud, for at jeg har en "rette-snor", så jeg kan endelig vurdere om den skal sælges.


    På forhånd tak for hjælpen.


    Mvh
    Lasse

    Hej alle,


    jeg har et Netgear WG311v3 som jeg godt kan få til at virke i Vista. Men ca. hver anden gang jeg starter min PC virker det ikke og der står en "fejl 10 - kan ikke starte kortet" under enhedshåndtering.
    Når jeg så fjerner driveren, genstarter computeren og reinstallerer driveren, så virker det fint igen .. lige til næste gang jeg starter computeren op.


    Hvad kan man gøre ved dette?


    Jeg har prøvet med Netgear's egne drivere og Vista's med samme resultat.


    Skal jeg have et andet trådløst netkort - i så fald vil jeg meget gerne have en anbefaling, så jeg kan komme dette problem til livs.


    På forhånd tak for hjælpen

    Hejsa,


    jeg har ovenstående bundkort, og min pc kører helt fint og stabilt.


    Jeg har dog installeret programmet "PC PROBE II", som ASUS har udgivet til at monitorere temperaturer, volt mm- .,..


    Når jeg starter programmet kommer der en alarm med at volt på 1.2VHT er for høj (1,54v jf programmet) .... hvad betyder dette helt præcis og har det en betydning?


    Mvh
    Lasse

    Hey,


    jeg har netop fået et ASUS P5N32-E SLI, og kan se jf. manualen at man skal bruge et kabel, som skal gå fra bundkortet til "lyd extension", som er med til det. - jeg aner dog ikke hvad det er for et kabel eller hvor man kan få det.


    Håber der er andre ejere af dette bundkort, der kan hjælpe mig.


    tak


    Mvh
    Lasse

    Hey,


    jeg skal have købt et trådløst netkort til min stationærer, som der kører Vista på.


    Kan i anbefale et trådløst netkort? Jeg kan se at de kan fåes helt ned til 100kr... virker de?


    Jeg tror jeg vil foretrække et internt ... eller kan i varmt anbefale et meget lille ekstern?

    Jeg har fundet frem til følgende:


    kan det gå?



    Navn Antal Levering u/moms m/moms Slet
    WD1500ADFD
    WD Raptor WD1500ADFD - Harddisk - 150 GB - intern harddisk -... (1,228.80 kr.) 1,536.00 kr.

    BX80557E6600
    Processor - 1 x Intel Core 2 Duo E6600 / 2.4 GHz ( 1066 MHz ... (1,236.00 kr.) 1,545.00 kr.

    P5N32-E/SLI
    ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - Bundkort - ATX - nForc... (1,168.00 kr.) 1,460.00 kr.

    0761345-08142-9
    KABINET MIDI ANTEC SONATA III 500W EARTHWATTS PSU (723.20 kr.) 904.00 kr.

    SH-S183A/BEBN
    Samsung SH-S183A - Diskdrev - DVD±RW (±R DL) / DVD... (185.60 kr.) 232.00 kr.

    I-8800GTS-J5ITCS
    Inno3D GeForce 8800GTS - Grafikadapter - GF 8800 GTS - PCI E... (2,176.00 kr.) 2,720.00 kr.

    LS20MEWSFV
    Samsung SyncMaster 206BW - Flad skærm - TFT - 20" ... (1,660.80 kr.) 2,076.00 kr.

    66R-00853
    Microsoft Windows Vista Ultimate - Licens og medie - 1 PC - ... (1,042.40 kr.) 1,303.00 kr.

    TWIN2X2048-6400
    Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - Hukommelse ... (611.20 kr.) 764.00 kr.

    Sub total (10,032.00 kr.) 12,540.00 kr.

    Hej alle,


    jeg havde egenligt besluttet mig for at købe en bærbar, men flere faktorer gør at jeg vil undersøge hvad jeg kan få af stationær.


    Jeg skal bruge PC'en til lidt gaming og diverse andet halløj.


    Til den rå PC (dvs. uden skærm, tastatur, mus) har jeg ca. 10-11.000 til rådighed.


    Er der nogen der kan hjælpe mig lidt i gang her?


    Jeg har set der er kommet noget Core Duo 2, men aner ikke hvordan de performaner i forhold til alm "CPU" og AMD.


    Til HD har jeg set på en Raptor 150GB.


    Håber i kan hjælpe lidt.

    Hej alle,


    jeg er ved at købe en bærbar og har faktisk bestilt en Zepto 6625WD til ca 14500, men der er stadig lang levering på denne.


    Imidlertidig har jeg set på Nova-book, der kan jeg få en bærbar med 4GB Ram og et 8600GS GFX (256mb RAM), som så kan få flere ram fra de 4GB. til 11000.
    Rammmene er desuden "kun" 667mhz, men dette skulle angiveligt ikke have en betydning - kan det passe?


    se den her: http://www.nova-gaming.dk/product.asp?pr...


    Hvad er jeres umiddelbare mening om denne - er det noget der virker eller vil jeg opleve en stor ydelses forskel ved at vente på Zepto 6625WD, som har et 8600GT


    http://www.zeptoeksperten.dk/Default.asp...


    Håber i kan hjælpe lidt.


    Er mer prisen på små 4k for Zeptoen givet godt ud?


    Mvh
    Lasse