Indlæg af WhiteInc

    Har faktisk købt CX750M'ern, og taget den i brug, men der var coil whine på den og larm fra blæseren, og fik derfor tilsendt en ny, men skrev der ind og hørte om jeg ikke måtte købe en anden og så betale differensen op til eks. EVGA Supernova 750/850 G2 eller Corsair RM750/850, og det kunne sagtens lade sig gøre. :9xo Men hvis i siger EVGA'en er "The shit", så det vel den jeg går efter :thumbup:

    Tror kun psu'en er 3 år gammel. Men prøver at smide en 600w ind istedet som en ven havde liggende.. Ellers må jeg jo en tur i webhallen, eller vente til mandag. Har bare læst nogle steder at Asus anti-surge skulle være en smugle for fint følende, men tak Sam.


    Mvh Frederik

    Hej Tweak!


    Sidder i et problem med min PSU, nå den kommer under load(spil) så lukker Asus Anti-Surge computeren ned og siger "Asus anti-surge was triggered to protect system from unstable power supply" Jeg har prøvet at sætte indstillinger i BIOS til default uden held... (det eneste der har været ændret er XMP profilen). Jeg har monteret ekstra ram sidste uge af samme model fra 8GB op til 16GB, ved ikke om det har noget at sige.


    er der nogen der måske har en løsning til problemet, eller er den kaput? :thumbdown:


    Mvh. Frederik M



    Hardware:
    PSU: Cooler Master GX 750W
    CPU: Intel i5 4670K
    CPU køler: Corsair H100i
    GPU: Asus nVidia Gefore GTX970 Strix
    Ram: 16GB Kingston 1600Mhz

    Hej Tweak! Jeg har lige et spørgsmål angående ram



    Jeg kører med Kingston HyperX blu 2x4GB 1600Mhz Ram og vil opgradere til 4x4GB (16GB)
    og er dertil blevet tilbudt at købe et sæt af 2x4GB mere. Men de ser sgu lidt anderledes ud i udseendet? navnet er det samme som på dem jeg har i forvejen (KHX1600C9D3B1K2/8gx) og de kører samme Mhz og 1.65V, så de burde vel sagtens kører sammen uden problemer right? ?(


    Mvh. Frederik M.

    Hej Tweak'ers!


    Jeg sælger mit Asus Nvidia GeForce GTX680!


    Kører super godt og har aldrig været overclocked.


    Kortet er købt sammen med computeren d. 17/10/12, så der ikke noget original emballage med.
    driverdisk medfølger, samt SLI bro.


    Specs:
    GDDR5 2GB
    GPU Boost Clock : 1084 MHz
    GPU Base Clock : 1019 MHz
    CUDA-core: 1536


    HBO 1250kr, men den kan godt forhandles lidt :)



    Mvh. Frederik D. Mikkelsen :9xo