Indlæg af WhiteInc

    Jeg kunne godt have interesse i det men synes ikke rigtig der er nogen fidus i at byde når du ikke ved om du vil af med det alligevel. Når du bestemmer dig til om du kan få et GTX980 til en "ordentlig pris" må du lige råbe højt, så har jeg et bud til dit GTX970 :9xo

    Det i orden, jeg skriver til dig nå jeg har hørt fra ham med GTX980 :9xo

    Jeg kunne godt have interesse..
    Ville gerne have et mere.

    Der budt 2.100kr, og det er selvfølgelig ikke sikkert jeg kan sælge, kommer an på hvor god en pris jeg kan få GTX980'et til. men du skal selvfølgelig være velkommen til at give et bud. :9xo

    Overvejer at købe et Asus GTX980 Strix istedet, men er sgu lidt i tvivl om hvad jeg kan tillade mig at tage for mit GTX970, det købt d. 5 December 14' til 2.876,36 kr. kortet har ikke været overclocked.


    Mvh. Frederik M.

    Et GTX970 vil kunne gøre rigtig meget, kører selv med et, og det kører rigtig godt.
    hvad angår SLI så giver det dig ikke det dobbelte vram, men fordeler i stedet arbejdet ud til begge kort


    Vh. Frederik M

    Ja det nok bedst at vente til LGA 1151


    Angående grafikkort, så ville jeg gerne kunne trække eks. GTA V i højeste, hvilket jeg ikke kan nu i 1920x1080.
    Har overvejet det med en ny skærm med en opløsning 2560x1440, men så skal jeg vel have et GTX970 mere? tror ikke jeg skal op i 4K med mit system, hvis jeg endelig skal op i 4K skal jeg da have minimum 2 GTX980 hvis jeg vil over 30fps? :huh:


    Mvh. Frederik M

    Det ville koste omkring 3.000kr for 4790K og 3.000kr for GTX970
    og 5.495kr for 5280K, bundkort og ram.



    Men har lige været en tur inde i bios og kigge lidt, og fandt Asus Ai tweaker som havde en XMP profil, den satte så Turbo-mode op til 4,2Ghz i stedet for 3,8Ghz, det kan vel godt gøre en forskel? eller skal jeg længere op?



    Evt. skulle jeg bare gå efter et GTX970 mere, går ud fra jeg godt kan trække 2 stk. med en 750Watt EVGA SuperNova PSU? de bruger jo ikke så meget strøm.


    Vh. Frederik M

    Jeg tænker lidt på at skifte til noget Intel i7 for noget mere power, men kan ikke helt finde ud af om det skal være i7 4790K + et GTX970 mere, eller skifte platform til LGA2011-3, = Nyt bundkort, CPU og RAM. Hvad ville det bedste være at gøre?
    Mvh. Frederik M.

    Og en Coolermaster Tx3 for 99,-. Langt hellere det end noget middelmådigt vandkøling, for CM Tx3 ved man da er lydløs (og sikkert lige så god til at køle CPUen) :p. Men for at være ærlig, så ville en 1000gb sekundær disk nok også være ret handy (læs: nødvendig). Så prisen på topdata maskinen ville nok nærme sig 9000. Det ville dog være en langt bedre deal end Shark-gaming maskinerne under alle omstændigheder.

    Alternativt kan han også vælge en af deres billigere med GTX960 og så opgradere til 120gb SSD, 1TB lagerdisk, TX3, Asus B85M-G (4 ram slots) samt CPU hvis det ønskes. Så bliver det 7.114kr med Windows :)