Indlæg af sniffer


    ok ved du hvor man får sådan en sprog pakke??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvis der er betalt moms, så ja, ingen problemer. (men men)
    Hvis der ikke er betalt moms, må du ikke.


    Men du skal ha et mærke i bagruden, hvor der står (må benyttes privat)
    Det får man normalt sammen med bilen når man køber den.
    Ellers kan man skaffe en. Hvis der altså igen, er betalt moms, og man betaler min. 50% af privatbenyttelsesafgiften.


    hvad er det?? disel??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Det er altid lettere at få hjælp, når man gør sig forståelig. Hvad var dit spørgsmål igen?


    må jeg køre i en firmabil privat nå der er betalt moms af bilen??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Kunne være et fornuftigt godt byd, men kan ikke give din en konkret løsning, før jeg står med bilen


    er du auto mekaniker??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    JA i nogle biler er der advarsel system på sikkerheds selerne, og din lyssummer er måske dit loftlys i kabinen.


    hmm der har været noget med mit lys det har sådan en forsinker på men det er ikke altid det virker så står det bare tænt hele tiden kan det være det??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Af hvad jeg lige kan se på mit program er det et relæ til: Seleadvarselssystem, Lyssummer


    hvad er det lige det gør?? fortælle mig jeg ikke har sele på??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    :9xo kan bilen starte uden det relæ? der er noget der ikke virker når du hiver det?


    Virker lyset uden relæ'et?
    kører brændstof pumpen?


    ved det ikke ville samle bilen ville have sat en bilalarm i men gav op
    der er ikke mere strøm på bilen så jeg kan ikke starte den
    det var først da jeg ville smide de ledninger op der er på billedet det begyndte !

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    tikker? hvornår? når du tænder noget?


    skulle skubbe nogle ledninger på plads ved ikke om jeg er kommet til at skubbe til noget eller?? nogle der har en ide til hvad det kan være?

    daw er der en der ved hvad det relæ der står 36 på er til?? det tikker helle tiden håber der er en der kan hjælpe!?
    Tak.


    skulle skubbe nogle ledninger på plads ved ikke om jeg er kommet til at skubbe til noget eller?? nogle der har en ide til hvad det kan være?

    daw
    har lige købt en alarm med motor start har så et spg. som jeg håber i kan svare på
    i diagrammet er der vis en orange, white , yellow, orange/black, white/black og yellow/black til central låsen
    nå jeg komme ind bag døren er der kun 4 ledninger en gul, hvid, brun, og rød
    1. mit spg. hvorfor er der kun 4 ledninger
    2. hvordan monter jeg det
    3. på diagrammet er der en ledning med en pil hvor der står yellow/black moter på hvad kan det være til?