Indlæg af Pinky

    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    understøtter dette her forum så png billeder


    Du kan uploade: gif, jpg og jpeg. Har valgt at det ikke skal være muligt at uploade flere formater.


    Desuden vil et png billede på 20-24KB være meget lille!

    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hmmmmm der hvor der står hvormange pots man har lavet passer ikke mere ved mig. før det nye forum havde jeg omkring 500 - 600 posts nu har jeg kun ca 120


    Nu kan jeg stadig se det gamle forum, og der står der 123 posts.

    Quote

    Originally posted by WizZarD
    Hmmmm - nu ikke til en kedelig blå farve vel - jeg synes sgu den orange er ganske OK - en god "varm" farve..... ;);)


    Din avatar virker for øvrigt ikke?

    De kendte fejl skulle gerne være rettet, og samtidig er der kommet en række nye funktioner til. Det er blandt andet muligt at uploade billeder på op til 20KB til ens posts, sådan at man ikke behøver at have dem liggende et andet sted.

    Quote

    Originally posted by Bonzai
    Er sket inden for de sidste par min. så :D tjekkede det for 15 min. siden :)~


    Rettede det efter du skrev det.

    Quote

    Originally posted by Bonzai
    Ser ganske godt ud, ganske fint med kalender funktionen, dog skal man måske prøve med en anden farve end orange, men det er vel en smagsag


    EDIT:


    Hvor er de sidste "smiley'er" ? de smiler godt nok ikke ? de kommer nok...


    Farverne bliver skiftet, og det samme gør smilies.

    Quote

    Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
    nej det har jeg faktisk ikke..
    men hvorfor ikke bruge det andet og så langsomt glide fra dette..


    Ahh javel ja! To forumer samtidig, hvor folk så skal være registreret i dem begge for at kunne svare på posts begge steder.

    Quote

    Originally posted by w3ber
    det er da blevet nice men det orange skulle nok være en anden farve eller også skulle jeg bare lige vende mig til det :)


    Bliver rettet.

    Quote

    Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
    man kan vel forhåbentlig få nogle themes til det da det overhovedet ikke passer til tweak.dk -


    forstår så heller ikke hvorfor man skulle bruge dette forum * wink* mr.tweak


    Du har vist stadig ikke fattet at det ikke er muligt at opdatere dette forum til det du selv bruger???

    Men ellers kan du bare ringe til dem. Her er de oplysninger dkhostmaster har:


    OEstfyns PChjaelp
    Att.: Soeren I. Christiansen
    Nr. Voldgade 72 1 th
    5800 Nyborg
    Danmark


    Telefon: +45 65 30 16 80

    Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Er der nogen der har dårlig erfaring med Waterhead?
    Grunden er at jeg har købt og betalt ca 700 kr varer , overført pengene , men ikke modtaget eller overhovedet hørt fra dem.
    Og de svarer ikke på emails.


    The_Unforgiven


    Det er vist ikke første gang vi hører det her i forumet!