Indlæg af Devinum

Hej i kloge mennesker på Tweak.
    Jeg søger lidt rådgivning til en budget gamer til en 10-årig dreng.
    Budgettet er på ca 3000-4000kr. Så det skal ikke være noget vildt. Hvad angår skærm tastetur og mus, så er det noget vi allerede har. Jeg kan fint samle den selv, og det eneste krav der rigtig er, er at den skal kunne spille WOW.
    Så hvis der er nogen der allerede har en sådan maskine, eller ved hvilke dele jeg skal kaste i, så ville det være super.

Da det er til en knægt, har udseendet lidt at sige, hvorved at lys og lir vil være ønskeligt.

Håber I kan hjælpe.

Prøv eventuelt at se hvad der står i Windows loggen (logbog / event viewer) det kan være at der bliver registreret en fejl der, som kan hjælpe lidt i den forbindelse.

Det er sat i game mode, så det er heller ikke en mulig fejlkilde.
    Har et g19 tastatur. Men tak for din hjælpen, og det er absolut ikke et dumt spørgsmål, for det kunne man jo let overse som mulig fejlkilde.

Hej Tweak
    Jeg håber der er én der muligvis kan hjælpe mig med et noget så irreterende problem. Når jeg sidder og gamer på mit system oplever jeg, særligt under spillet Watchdogs, at min spil bliver minimeret og går til skrivebordet. Jeg kan fint åbne spillet igen og forsætte med at spille uden problemer.
    Dette problem sker også i andre spil, så det holder sig ikke kun til WD.

Jeg har prøvet at se i event viewer, hvor den ikke melder om nogen fejl. Har også lagt et andet antivirus system ind da jeg mistænkte AVG for at være synderen. Det hjalp dog heller ikke. Sidst men ikke mindst har jeg haft fjernet grafikdriveren og lagt den ind igen for at se om det løste noget.

Men må nok blankt erkende at jeg ikke lige kan finde fejlen.

Er der nogle af jer der har oplevet det samme? hvis ja, hvordan løste I det så?

Hvis du vil blive på AMD kunne et Radeon R9 280 eller 280x være en mulighed. De er også nede i rimelige priser.
    På sigt kan det være en ide at skifte CPUén ud til en lidt nyere model så det ikke bliver en flaskehals for dig.

Det kunne måske være en mulighed for brugerne at se en kommentar fra de brugere der har vundet direkte på sitet.
    Det kan måske give sitet lidt mere troværdighed.

Jeg synes personligt jeres hjemmeside er pæn, dog husk på at en sort farve ofte forbindes med noget dystert, og på den måde kan det være med til at folk bliver lidt mere påpasselig.

Men dejligt koncept.
    Håber I får succes med det :)

Altså, hvis du ikke har tænkt dig at OC, så er der ingen grund til at købe en K model. Men OC er meget let med sådan en CPU. Jeg mærkede ikke den store forskel fra stock til OC. Men kører måske heller ikke de mest CPU-krævende spil.
    Som udgangspunkt så anbefaler jeg altid et hurtigt grafikkort fremfor en mega hurtig CPU når det gælder spil.

Men hvis du synes du vil lege lidt med noget OC, så anbefaler jeg afgjort du tager den i5 cpu, da den er let at håndtere, og et OC på 5 ghz, er ikke nødvendigt, du kan "nøjes" med meget mindre uden du ærker forskel. :)

192.x.x.x/24 er et class c netværk. Det er desuden også en private IP, hvilket betyder den ikke routes ud på internettet.
    Så det du har lavet er sådan set fint nok.
    Class A går fra 1.0.0.0 - 126.0.0.0/8
    Class B går fra 128.0.0.0 - 191.0.0.0/16
    Class C går fra 192.0.0.0 - 223.0.0.0/24

127.0.0.0 er din loopback adresse, eller hjemmeadresse.

Derudover er der en nogle private adresser og Class D er multicast.
    Spørg endelig hvis der er mere du vil vide.
    Ovenstående er den simple forklaring. ;)

Jeg har fået mig en opo, og jeg må nok indrømme at det er den bedste tlf jeg nogensinde har haft, og så er det fedt at have en tlf som ikke konstant hungre efter strøm.

Hej Jeg har et Club 3D AMD Radeon HD 6870 1 GB til salg, det har siddet i min gamle maskine, og efter en opgradering af grafikkort har jeg nu ikke længere behov for dette kort.
    da det er en ældre sag, har jeg ikke kvittering på kortet.
    Kortet fungere fint, og kan godt hive sig igennem spil som BF4, SC2, og COD ghost. Ikke på high settings, men det kan trods alt yde lidt.

Byd endelig :rules: