Indlæg af johansen9000

    Der var ca. 15 Ben i CPU der var Bøjet.. :S resten sad fint,, så en hobby kniv og lidt finger snilde.. så var de rettet op.. enten en fejl 40, eller også var de skæve fra starten af.. men i ogmed det ikke var en hel række ben på cpu så tvivler jeg faktisk på fejl 40!


    God weekend til jeg alle.

    Kan se at selve bundkortet skulle være installeret med bios 1.1 :S


    det lyder til at den starter op, som en normal pc men bare der ikke er noget signal til Skærmen, tror måske det kan være graffik kortet der er defekt :( blæseren kører godt nok på kortet. (der sidder en tilslutningsmulighed øverst på graffikkortet som jeg ikke har tilsluttet. har ingen ide om hvad det er? evt noget til lyd udgang via HDMI? HDCP?

    I skal alle have tak for hjælpen. hvis jeg nu bestemmer mig for at "Returnere" bundkortet" og så bytte til dette "Dnope"?


    ASUS M5A97 LE - 2.0 - bundkort - ATX - Socket AM3+ - AMD 970 - USB 3.0 - Gigabit LAN - HD Audio (8-kanaler)


    hvis jeg køber denne CPU til 258 kan den så godt gå i en socket am3+ når den er am3?


    på forhånd tak

    Hej Alle.


    Er en ny bruger der har ladet mig inspirere og sammensat en pc vha. et par kammerater og lidt tråde på nettet. problemet er nu at jeg ikke kan få pc til at vise noget på skærmen.


    Min pc består af følgende


    Radeon HD 7790 - 1GB GDDR5 - PCI-Express 3.0 Grafikkort


    AMD Black Edition - AMD FX 6300 - 3.5 CPU
    GHz - 6 kerner - 6 tråde - 8 MB cache -
    Socket AM3+ - Box


    ASRock M3N78D FX - Bundkort - ATX Bundkort
    uden CPU - Socket AM3+ - nForce 720D
    MCP - Gigabit LAN - HD Audio


    Aerocool V3X Black Edition Midi-Tower -
    schwarz


    Energon - 550W PSU 1


    viper Patriot 2 x 4GB DDR3 PC3-12800 1600 MHz.


    Nogle der kan have en forklaring på dette. har læst mig til at Grafikkortet er kompatibel med pci 2.0?


    Hjælp er påskønnet


    Tak.