Indlæg af mightyprocrastinator

    Hvad er realistisk at få for følgende bundle:


    Intel I5, 4690k
    Asus Z97-k (der er en af data portene der er knækket,ellers ok)
    2x8 GB. Corsair Vengeance pro, 2133mhz - cl11
    Fractal Design R3, artic white
    NorthQ 450w - super silent PSU kan evt. medfølge.


    Alt fungerer 100% og er i fin stand. Er købt på dba sidste sommer.


    På forhånd tak.

    I mangel af bedre hence overskriften! Altså:


    Nogen der kan definere dette nærmere:


    Et kabinet der fx kører med den ene side taget af og der på en eller anden måde skabes forbindelse, mellem noget udenfor kabinettet og
    delene inden i vil sommetider ikke kunne starte igen efter reboot- eller endda bare vågne op fra dvale. Det må vel være en statisk ting,
    men hvad er det helt nøjagtigt der sker- og vigtigere; hvordan "undoer" man det igen??!! Eneste måde jeg har fundet gennem årene er tid!
    Lad der gå længe nok og så starter skidtet igen en dag! Lige nu har jeg to maskiner stående sådan og det er jeg faktisk lidt træt af! :-)



    På forhånd tak!

    Lad os nu liiiiiiige holde den gode tone herinde. :cheers:


    Det var udelukkende skrevet i sjov fra min side! Min- til tider dårlige humor - kan jeg desværre ikke gøre så meget ved (mange har begrædt dette faktum igennem årene) men der var absolut intet andet i det :-)



    Bare så det líge er slået fast- ønsker ikke, at folk skal tro at jeg mener det anderledes! :-)



    Men tak for lige at gide slå et lille slag for den gode tone :-)
    Som straf skal du hjælpe mig med at løse et par tech- probs jeg er stødt ind i - capiche! Haha... :-) jeg vil i hvert fald gerne lige høre din mening om et par ting, hvis du gider ? :-)


    Laptop er forresten solgt !



    Den er faktisk lidt svær. Kig på DBA; der findes rigtig mange tilsvarende builds -mange af dem står til mellem 6-11.000,- hvilket er bimlende bonkers! Dine komp. er glimrende og godt sammensat og der er endda fyldt op med RAM/HDD. Dit grafikkort er jeg personligt ikke fan af og er IMO. det svageste punkt, men det er bare min mening.


    Realistisk pris i handel er vel noget lig 6-6500,- hvis jeg skal komme med et bud!

    Efter en lettere oprydning har jeg følgende ting i overskud:


    - Asus ROG strix 970GTX-4gb.
    https://www.asus.com/dk/Graphics-Cards/STRIXGTX970DC2OC4GD5/


    - Lenovo L540 laptop (I5-4300m (haswell - 8gb. pc3-12800 - 120gb. SSD - 15.6" full hd - intel 4600+ graphics)
    https://www.proshop.dk/Baerbar…-L540-i5-4300M-DK/2455239 -forskel på SSD og RAM


    - Samsung Galaxy S2 tablet 9.7" - SORT
    http://www.samsung.com/dk/tabl…-9-7-t819/SM-T819NZWENEE/ -bemærk at farven er forkert på model i link!


    Grafikkort er købt brugt på hardware site, ca. 2-2½ år gammelt men i perfekt stand. Spiller ikke rigtig, så har brugt det meget lidt. Det sidste halve år har det bare siddet i en maskine der ikke har kørt.


    Laptop er en af vores gamle arbejdsheste fra kontoret; fremstår super flot og fejler intet!


    Tablet er 8 mdr. gammel. Plexiglas cover der slutter HELT tæt medfølger samt "gummi-kappe" (eller hvad fu.. det nu hedder :-)) kassen er vist blevet henrettet, men garanti og kvit. Fejler intet- hverken kosmetisk eller teknisk!




    Nogen bud på realistisk pris for tingene ? :) tager gerne imod bud !



    Foretrækker god, gammeldags meet´n´greet handel! Befinder sig i Hellerup nord for København; er åben for evt. at mødes indenfor rimelig afstand!



    Det må være ordene! :-)

    Bundkortet er faktisk ganske glimrende- jeg er normalt sjældent begejstret for Gigabytes mobos, så dette er meget fine ord ! Kombineret med at der tilsyneladende ikke findes nogle second hand 1150 kort på markedet (??!?!) så er der måske lidt ekstra at hente der.
    However, tilsvarende configs sælger for 11-1300,- for tiden, så det er i hvert fald værdien ! :-)


    Jeg kunne måske have en idé om, at du ville kunne redde lidt ekstra hjem ved at sælge det adskilt, men det er sgu ikke sikkert- bare en tanke.

    Det er klart. Men jeg foretrækker et swift and painless sale hvor begge parter er tilfredse og ved hvad de får. High-end hardware på dba er ikke noget jeg er vild med at sælge; tusindvis af spørgsmål, folk der ikke aner hvad de reelt byder på - så det er mere tidskrævende og omstændigt. Så hellere en fornuftig auktion med folk der rent faktisk er klar over hvad de byder på- samt hvorfor det er dyrere end den de har i Aldi!


    Hvis det giver mening.

    Thank you both :-)


    Så en pris ala 4500/2tb. og 2250/1tb. und so er realistisk?


    Hvis jeg må spørge, hvor vil I vurdere det bedste marked for et salg er- og hvor eftertragtede de kunne tænkes at være?


    De bliver testet i morgen.


    På forhånd mange tak til jer begge.

    Hey guys,


    Fra Hardware opdatering i firmaet tidligere på året har jeg nogle forskellige ssd drev liggende. Det drejer sig om 960-pro M2 diske på hhv. 512 - 1024 og 2048 GB. De er i æske og der foreligger selvfølgelig faktura osv.
    Nogle bud på hvad de skal koste?


    På forhånd tak - og rigtig godt nytår :)

    Jeg har lidt småting liggende som ikke bruges. Det drejer sig om:


    - Samsung Xcover4, Android 7.0, kun pakket ud - telefon stadig i plastic. HBO. 1007,-


    - Samsung note4, 32gb. Rigtig fin stand, alt originalt medfølger i ditto kasse. HBO. 1474,-


    - D-Link AC1750 dual-band router - DIR - 859. Perfekt stand, brugt et år. - - HBO. 237,-


    - MSI-470GTX - 1.25gb. -- HBO. 103,-


    - OCZ trion TL150 - 480gb. SSD - - HBO. 500,-


    -----
    Jeg er desuden interesseret i eventuel byttehandel med følgende: Oneplus3 eller bedre - Asus soc. 1150 bundkort - QHD-1440p eller bedre skærm.
    Forbeholder mig ret til at vælge byttehandel over kontant bud.
    Er der nogen der ligger inde med noget af ovenstående, så hører jeg gerne fra jer med fornuftige forslag uanset hvad.


    Løber til fredag aften med forbehold for Max 5 dages forlængelse, hvis der ingen aktivitet har været.


    Nordsjælland, Hørsholm area. Sendes på købers regning!