Indlæg af Exxon

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Martintosti
    Jeg har samme og kort og mit er med Fullcover køleren ;)


    Som også hedder HD-585X-ZNBA?
    Det virker da pænt sært..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    ja men prøv at tryk på det kort der hedder black? så er det en anden køler


    Hvis du søger på HD-585X-ZNBA på google, kommer der den køler frem som komplett også har.. Tror bestemt ikke det kort er med full-cover-køleren!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Jeg fik mit Hd5830 for 995 til deres 1337 tilbud. Det er helt vildt nogle gange. Havde jeg vidst at det XFX kunne erhverves for 1100kr, så var det sq også blevet bestilt :)
    Du har ret med hensyn til køleren. Den minder lidt om den "åbne" køler der sidder på mit Asus DirectCU, og den er jeg ikke imponeret af. Skal have den skiftet ud med en Zalman VF3000A, hvilken jeg også vil anbefale til et hd5850 eller hd5870. Prøv at give den et kig.


    Problemet er bare den køler der køler vrm'ne bagerst, jeg kan ikke rigtig se hvor lav/høj den er..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    jeg fik også selv fat i et XFX 5850 BE igår! :D men jeg er ikke sikker på om den køler komplett har på deres billede er den rigtige, når du går ind på xfx's side er det en fullcover køler eller hvad du vil kalde det http://xfxforce.com/en-us/prod…hd%205000series/5850.aspx


    http://xfxforce.com/en-gb/prod…ries/5850.aspx?lang=en-gb
    Den er da lige her? Hvis du søger på HD5850 Egg Cooler på Google, kommer der ihvertfald en del forumindlæg frem, hvor folk diskuterer om den er god..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af madan
    sorry for :offtopic: men hvad er Komplett's 1337-tilbud for noget?


    Det er et tilbud der starter kl. 13.37, hvor de har et vidst antal af et produkt. Denne gang var det XFX'et til 1125kr. :)

    Morgen!


    Står og har lidt problemer med mine 2 netkort der henholdsvis sidder i min stationære og mit mediecenter.


    Engang i mellem når jeg tænder for 1 af maskinerne, får jeg en gul advarselstrekant over mit netværksikon. Hvis jeg genstarter, virker det nogen gange, andre gange ikke. Har prøvet nogle pci-kort, samme problem, så det må ligge enten i routeren eller Windows7.


    Hvis jeg går i device manager og "disabler" og "enabler", hopper den fint på nettet.


    Jeg har haft kontaktet fullrate, men de kan ikke se nogen problemer. Alle drivere og firmware på routeren, er fuldt opdateret.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Hvis den kan køre 64bit så 1000kr afhentet?


    Læs dog for helvede hvad manden over dig skriver!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af E.Frandsen
    kan man få lidt mere info på det GFX
    alder
    link


    Det er fra 27/3-2009, kan ikke lige finde et link.. De tester alle sammen XXX eller Black Edition. Core 216 betyder egentlig bare at der låst op for de sidste stream processorer ift. den første udgave der kom på markedet. 55nm er bare hvilken teknologi GPU'en er lavet på, den den første udgave var på 65nm så vidt jeg kan huske. 55nm udvikler mindre varme end 65nm og derover gør.

    Hey!


    Eftersom vi behøver lidt mere plads herhjemme, smider jeg lidt dele til salg. Det drejer sig om:


    XFX 260GTX Core 216/55
    Med emballage og kvittering
    Kortet er købt brugt af Maverick


    HBO: 400PP


    Crucial Ballistix Tracer Black PC6400
    2x2GB
    Aldrig overclocket
    Uden kvittering og emballage


    HBO: 150PP


    Coolermaster Cosmos
    Med emballage, skruer og vidstnok kvittering
    Kabinettet er købt brugt af Maverick


    HBO: 400PP