Indlæg af Daniel86

    Hej Isakdue


    Sælger det jo helst samlet, men kan godt sælge i dele, hvad havde du tænkt dig at købe og hvad vil du byde?


    Undskyld det sene svar, jeg har haft ret travlt :)

    Hej Alle,


    Har godt nok en anden tråd, men den vil jeg bede om bliver lukket (skriver også i den).


    Har en del, lidt ældre, hardware til salg.


    GTX 770
    H100i AIO Vandkøler
    H70 AIO Vandkøler
    2 NZXT 120mm Blæsere
    3 140mm corsair blæsere (kan ikke huske, men dem der kommer med i corsair air540).
    2 corsair sp120mm blæsere
    og de 2 corsair 120mm blæsere der kommer med i H100i'eren.


    Synes at de der fulgte med i H100i'eren larmede ret meget.


    Anyway hele pakken sælges for 2000kr eller nærmeste bud derpå, byd gerne så finder vi ud af en handel. Mødes aller helst i København eller omegn. Byd også gerne individuelt så må vi se om vi kan komme frem til noget.


    Findes ikke kvittering på det (er blevet væk desværre), men fabrikantens garanti gælder stadigvæk på grafik kort og H100i.

    Du kan ikke få det til samme pris, og hvis du kan, så køb det der istedet, jeg har ikke travlt :) Udover det går du for meget op i kvittering, det væsentlige er serie nummeret og fabrikantens garanti. Udover det er det 4-500kr under nypris, de ligger på 18-1900kr.

    Hej,


    Som jeg skrev så må i gerne byde, nu har jeg kigget lidt mere i dybden og ja der er et kort til 1500kr fra ny af. De her kort har skam også garanti, det er bare fra fabrikanten og ikke butikken.


    Men byd, så må vi se om jeg synes det er det værd at sælge kortet for pengene i har lyst til at give, jeg havde selv regnet med 1500kr pr kort eller ca 2800kr pr begge kort, men smid et bud, så ser vi hvad der sker.

    Hej Alle,


    Jeg har to GTX 770 som jeg gerne vil sælge, kigger lidt efter at købe et GTX 980 og skulle gerne bruge salget af disse i tilskud til det :)


    Jeg har ingen kvitteringer men det ene bliver 1 år til December det andet blev købt da det udkom i starten af sommeren 2013.


    Vel behandlede og brugte, ingen overclock, renset grundigt med jævne mellemrum, dog et stykke tid siden nu, ingen temp. problemer dog.


    Jeg regner med 1500kr / kort, men byd gerne så ser vi om vi kan lave en deal :)


    Skal lige siges, jeg bor i Malmö, så i skal kunne komme til KBH til afhentning.


    EDIT: Det er det her kort der er til salg: http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=912

    Hej alle


    Jeg er interesseret i at købe et nVidia 3D vision 2 Kit, self. skal det gerne være i så god en stand som muligt, og med alt fra pakken inklusiv. Skriv gerne her eller en privat besked hvis i har et sæt i vil sælge og hvor meget i vil have for det.


    Edit: Jeg bor i Malmö så vi snakker KBH området/og ad S togs linjerne.


    Edit: Har fundet et sæt, ignorer tråd.

    Hej alle,


    Jeg købte en Asus PB278Q (2560x1440) skærm i starten af Juni iår til ca 4500 SKR. Den er købt hos webhallen (som også har en webshop i Danmark), og har altså været i brug i ca 4 måneders tid. Den er som splinterny og har været rigtig glad for den, men hælder til at gerne ville spille i 120+hz og med 1ms respons tid, istedet for højere opløsning.
    Da den er i så god stand som den er så vil det være som at få en ny, det billigste jeg kan se den til på edbpriser.dk er 3875kr, inklusiv fragt. Jeg synes derfor det er fair med 3500kr for den. Jeg har et vægbeslag som jeg købte til den, den kan jeg smide oveni gratis hvis det har interesse.


    Jeg bor i malmø men kan komme til hele kbh/storkbh og evt lidt længere. Kvittering burde jeg gerne have et sted, kan godt tage billeder af det hele hvis det er nødvendigt/har interesse.

    Nu ved jeg godt det ikke står på listen, men det er sammenligneligt med HD7950.


    Jeg har et GTX 660 2X Windforce til salg til 1000kr (ligger på 14-1500 på komplett.dk), det er fra februar og er blevet skiftet ud for 2-3 uger siden. Har kvitteringen, kan godt komme til KBH med det.


    Edit: Det er et af de mere kølige og stille kort du kan få, og som case-in-point så ligger det, i de her tests fra det her review, utroligt tæt på HD7950: http://www.techpowerup.com/rev…igabyte/GTX_660_OC/7.html


    Jeg kan komme til KBH med det alle dage, lige udover d. 21'e, vi skal bare lige aftale tidspunkt. Det er købt i sverige, det burde dog ikke volde nogen problemer.

    Hej alle


    Ja jeg er ny her, har mest oprettet mig her for at få solgt det sidste kort jeg har liggende.


    Jeg købte 2 GTX 660'ere sidste vinter, det ene lige før jul, det andet i slutningen af Januar. De er begge Windforce 2X'er, og har altså et tilbage til salg.


    De er købt i en svensk butik for ca 1600DKR/stk. nu ligger de på omkring 1400kr inklusiv forsendelse. Jeg sægler mit kort for 1000kr.


    Jeg kan komme til de fleste steder i hovedstaden/malmø hvis der eventuelt skulle være andre der har taget turen herover.


    Kortet er i helt fin stand, der er lidt støv på indersiden af bladene på blæseren, men det er ikke lang tid siden den fik en lille omgang rens. Siden det er blevet taget ud af maskinen har det ligget i en anti statisk pose, det har kun været ude af min computer i ca 2 ugers tid.


    Opdatering: Jeg fandt kvitteringen på grafik kortet efter at have kigget lidt i min rodeskuffe.