Indlæg af vipvop

    Du tager et viskestykke og smider alle de sorte svin på midten og folder det sammen. Dernæst tager du en bagerulle og slår og ruller indtil de er pulveriseret.

    Historien om Jesus og Gud er en opdigtet historie... sådan er det bare.. ! Alle mennesker har engang imellem brug for at tro på noget, og derfor kalder de på "Gud". I mange tilfælde deres egen overbevisning om at noget skal lykkes..

    Hej, min storebror bor i kolding 100 meter derfra, og har selv været derinde og spille lidt. Men det er desværre ikke noget at råbe hurra for.


    Desuden så fik jeg en meget sjov overraskelse, tv2 var nemlig forbi med kamera og nyhedsrapporter :)


    Desværre interviewede de ikke cpl mig, men derimod nogle små børn på 12-14 som absolut fattede nul af cs, og som troede at de virkelig var vilde. hehe


    Deres headsets er virkelig dårlige med mindre de har fået nye, og computerne er ikke noget at råbe hurra for. Musemåtterne er også bare af stof, og er bestemt brugt alt for meget..

    Hehe har haft netop samme projekt i teknologi på HTX :)


    Du skal huske at tryghed kan være mange ting.


    Nu skriver jeg lige en liste pluder plader, så kan det være du får en ide.


    Tryghed i hjemmet - Alarm i huset, en speciel sikring der måske umuliggjorde at en indbrudstyv kunne smadre et vindue, eller åbne en dør. Røgalarm/brandalarm, køkkenredskaber.


    Tryghed i fritiden - Alle former for sport, fx en benskinde man bruger til fodbold.
    Noget stykkebind til den der spiller håndbold. Ja der findes jo mange millarder af sportsgrene!


    Tryghed på arbejdspladsen - Kan være en lille del til en maskine som går arbejdspladsen tryggere. Hvis der sker et uheld, så kunne man fx lave en brochure til hvad man skullle gøre i en given situation. Lave en flugvej i fald af at der opstår ildebrand.


    Tryghed i samfundet - Fx noget med krig, noget der kan få os alle til at føle os trykkere.


    Har sikkert meget mere, men er lidt tom pt :)

    Du skal huske at aflade alt statisk elektrisitet. Rør engang med hånden og støvsugeren på kabinettet.. Så burde du kunne gå i gang. Har selv gjort det et par gange, og der er squ ikke sket noget endnu :)

    Det lyder lidt underligt. Når man formatere så sletter den alt virus, og det burde derfor ikke være det som skaber problemet.


    Min mate havde engang det samme problem, og det var hans grafikkort. Det blev for varmt og derfor gik computeren kold. Vi brugte lang tid på at regne den ud, men fandt til sidst ud af at det hjalp at støvsuge computeren. Altså fjerne alt støvet fra diverse blæsere.


    Der må simpelthen være noget der bliver for varmt, ellers ved jeg squ ikke helt hvad det kan skyldes.


    Du siger også at din harddisk begynder at larme som en sindssyg. Det kunne jo også skyldes den. Har du mulighed for, eller har du prøvet at skifte harddisk?


    Det var alt jeg kunne hjælpe med.. :)

    Hans vinger er alt for voldsomme, og alt for store. Har ikke noget imod at folk træner deres kroppe for at blive større og for at få flere muskler, men det der er for meget.


    Men, han må få meget respekt HEHE :D

    Jeg kan se at inde på edblån at renten er meget høj.. Tror med sikkerhed, at det ville være en fordel at gå i banken..


    Dernæst tror jeg ikke du får problemer med at låne penge. Er du over 18 år, og kan du give argumenter for at du kan tilbagebetale pengene inden for en periode, så skulle der ikke være nogen problemer i det.


    2-3k er ikke mange penge at låne.. Husk på at mange unge har et overtræk på deres konto, helt på til 5k.