Indlæg af Mikman2200

    Hej Tweak.dk


    Jeg står i den situation, at mit gamle grafikkort gik død her for nyligt, og jeg for tiden kører på et Nvidea Quadro 2000, som ikke er optimalt til det jeg skal bruge det til. Jeg har ikke så meget forstand på grafikkort, jeg ved i hvert fald bare, at mit nuværende graffikkort kun har 1028 mb dedikeret video ram, og jeg vil allerhelst op omkring de 2048mb. Det er så nu hvor mit spørgsmål kommer: Hvor står det angivet hvor meget dedikeret video ram, et graffikort indeholder?


    Vh. Mikman2200

    hej :D, jeg har oplevet at her på de seneste at youtube og nogle andre hjemmesider's videoer stopper lige pludselig og på youtube stopper den bare hvor der ikke engang kommer det der loade ikon op og den eneste måde jeg kan få den startet igen er ved at trykke på stregen nede i bunden som viser hvor langt du er nået. please hjælp for nu har jeg prøvet at formater min computer pågrund af det her problem og skræmdirver chrash :(

    Hej. jeg er stødt på et problem her den anden dag da min ven spillede på min computer
    altså han spillede imens han lavede noget skole ting i baggrunden så han blev ved med at minimere spillet lige indtil at skærmen blev sort og vi var nød til at genstarte computeren. da vi så startede den op igen gjorde han det samme med samme resultat og så da vi genstartede den og han prøvede på at åbne spillet (gta iv) kom steam op med nogen beskeder der hed "fatal error også nogen tal" og der var mange af de beskeder. men lige siden det skete har min computer kørt gta iv og andre spil rigtig dårligt i forhold til før. altså i mit spil der (league of legends) kørte jeg 60fps med højeste grafik men nu er jeg nød til at tage den to tak ned (normal) og der kører der en blanding imellem 40-60fps så har du nogen idé om hvad der kunne være galt? (kopieret af en besked som jeg sendte til en ven)

    Hej, her den anden dag bestilte jeg en computer på Komplett.dk. så da vi havde købt den valgte vi at vi ville hente den ude hos deres pick-up-point og så er jeg ikke sikker på om jeg bare skal tage der ud eller om jeg får en mail om den er klar?