Indlæg af Fohrmann2

    Super flot og velholdt galaxy Tab 2 8" har altid sidet i et Griffin cover den er under 6 mdr. gammel og virker perfekt har 32 gb ram har os et micro sdkort på 64 GB til den


    Vil helst bytte den til en 12" laptop helst Lenovo / HP / Dell


    befinder sig i kbh n

    Skal ryde op i mit hardware derfor sælges flg.


    Zotac h67itx-c-e Motherboard HBO 150 kr.
    I5 2500 CPU HBO 400 kr.
    2 x 8 GB DDR3 RAM 1333 (kender ikke mærke) HBO 400 kr.
    Kabinet Ligner sådan et her Lian-Li-PC-Q18-mini-ITX (mangler vist skruerne til sidepladne men har pladen) HBO 200 kr.
    Geforce 750 TI 2GB Asus HBO 400 kr.
    500watt Coolmaster Silent pro PSU HBO 300 Kr.
    2 x 2 TB Harddiske (kender ikke mærke) HBO 200 kr. stykket
    3 TB WD Red disk HBO 450 Kr.


    Ovenstående står samlet som en PC og sælges helst samlet



    Fujitsu Siemens Celsius R670 -2 Workstatoion med 2 x Xeon X5677 Cpuér og 96 GB ECC Ram (meget svær at vurdere da det er en ret special PC. har selv brugt den til Virtualicering grundet de mange kerner og Ram. Men den sluger rigtig meget strøm så har ikke råd til at have den stående og køre mere Men kom med et realistisk bud


    2 x 2 TB Harddiske (kender ikke mærke) HBO 200 kr. Stykket


    1 X SSD på 180 GB vist nok Intel HBO 200 Kr.
    1 x SSD på 120 GB kender ikke mærke HBO 150 Kr.


    Ovenstående sælges samlet men uden Grafikkort, Diskene kan godt pilles ud og sælges stykvis.


    2 x Dell Ultrasharp U2711 Skærme opløsning 2560 x 1440 HBO 1000 kr. stykket


    Det hele skal afhentes fordi jeg sidder i Kørestol så har ikke nogen mulighed for at sende det med posten. og har ingen som kan hjælpe mig derfor skal det afhentes på Nørrebro.


    Det haster ikke med at få det solgt jeg lader den løbe til tirsdag den 15 marts kl. 12:00


    Vær søde når i sætter et bud at sende en Mail til mig på Teknik@hyperbar.net fordi det er ikke så tit jeg er her inde.


    På forhånd tak


    Den køre på Tweak. Hol og Hwt samt Facebook

    Jeg har en Ældre Fujitsu Celsius R670-2 Workstation med flg. Spec.


    2 CPUer Xeon X5677 3,47 GHz
    96 GB ECC Ram 6 sockets pr. CPU
    Et Geforce GTX 960
    SSD på 180 GB og en SSD på 120 GB begge intel
    2 x 2 TB WD Red NAS Diske
    Wlan osv.


    Jeg har kørt en PassMark Preformance test på den som er her under

    Jeg har selv rigtig svært ved at vurdere den fordi det er jo stadig en hamrende kraftig PC. med de 2 CPUer og den megen Ram vel og mærke til det rette formål. Har selv brugt den til at køre 20 Vm´s på en gang det er den meget oplagt til hvor jeg havde et ram forbrug på over 80 GB men efter jeg er flyttet i lejlighed er mit behov blevet meget mindre da jeg simpelthen er bange for dens Power forbrug.


    JEg har sat den i DBA til 4000 kr. flere som har henvent sig dog er der mange som siger når de får at vide den er over 6 år at de kun vil give 500 kr. for den. og hvis jeg ikke kan få mere end 4000 kr. for den vil jeg hellere beholde den men hvad er jeres mening om den


    [Blocked Image: http://safhost.net/Pic/123_Side_1.jpg] [Blocked Image: http://safhost.net/Pic/123_Side_2.jpg]

    Jeg har en Fysisk lille PC til salg oprendligt fra MM-Vision men har opgraderet den selv Den har fra jeg købte den brugt I5 4460, 8 GB Ram 250 GB SSD Crucial M500 på 250 GB her udover et DVD RW Drev.


    Jeg har selv opgraderet den med flg.
    2 x 8 GB Value ram mener jeg
    1 x Seagate Barracuda ST31000524AS 1TB
    1 x Geforce GTX 750TI 2 GB versionen.


    Jeg byggede den for at den skulle kunne Trække GTA V i Fullhd det kan den og mere til.


    Den befinder sig i KBH N


    Har sat et HBO på 3000


    Evt. fang mig på mail Sofo@dive-safe.dk

    Jeg er en lettere handicappet fyr som tildaglig arbejder som IT konsulent og Admin grundet mit handicap kan jeg ikke selv rent fysisk upgradere mine maskiner har ikke kræfter til det simpelt hen. Jeg giver 500 kr. til den som kan og vil hjælpe mig med at opgradere 2 - 3 computere det er CPU opgradering og sætte SSD diske i samt bygge et mediacenter.


    Skriv en mail til sofo@dive-safe.dk hvis du vil hjælpe mig. Det er på Nørrebro

    Har ingen krav til dem


    udover at de skal kunne betales med Mobilepay og enten sendes eller smides af i 3500 værløse da jeg sidder i kørestol


    bedste hilsner Søren

    Jeg har sådan en Svend stående, Den er bestykket med 2 x Xeon Quad Core 2.26 GHz samt 32 GB DDR 3 Ram et Radeon HD 5750 eller lign med 1 GB ram. Der Følger en 128 GB SSD disk med som ikke er installeret. Her udover 4 x Seagate Baracuda hver på 2 Tb Den har Airport med og Apple kabel keyboard. Sælges da jeg ikke kan lære at bruge Mac


    Den er fået igennem noget bytte handel men skriuver under på den ik er stjålet den er fra 2009. Jeg laver et HBO på 6000 grundet den megen ram og de 4 diske Sælges ikke i dele men byttes gerne til noget lign bare PC basseret

    Jeg har en Mac Pro 4.1 som jeg gerne ville reinstallere og jeg kan ikke finde ud af at nulstille den altså lægge ny os x installation ind på den samtidig med at den sletter alle data og programmmer eg har inde nu på den.


    Enten søger jeg en som kan guide mig igennem denne process ellers en DVD skive med Iso fil eller bare en Iso fil



    vh


    Ravnen


    ps. send svar på sofo@hyperbar.dk

    PC. 1 Acer Aspire X3470, AMD A10 5700 onboard 7660D gfx chip samt 6 GB Ram og mener en disk på 600 GB hbo 500 kr.
    PC. 2 HP Pro 6005 Phenom II X4 955 3.4 GHZ. uden ram men med 250 GB disk og onboard gfx ikke super godt HBO 300 kr.
    PC 3 HP Presario HPE Elite 140 http://support.hp.com/us-en/document/c01993823 upgraderet til 16 GB Ram og Geforce GTX 650 med 1 GB DDR5 ram dog kun 500 GB disk HBO 800 kr.


    har også 2 stk. 24" skærme gamle HBO 200 kr. stk.


    Men byttes også til flg.


    Windows 8" tablet, Windows mobil som kan køre windows 10 helst lumia 640


    Ellers byd løs


    De står i Værløse i kbh området til jyderne skriv evt. en mail direkte på sofo@hyperbar.dk

    i5-2520M(2.5GHz), 16GB RAM, 250 gb ssd 14in 1600x900 LCD, Intel HD Graphics, Intel 802.11agn wireless, WWAN, Bluetooth, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure Chip, Fingerprint reader, Camera, 6c Li-Ion, Win7 Pro 64



    HBO 3000 kr.



    Stadig 1 års garanti tilbage NBD

    I7 2640m 2,6 GHz
    16 gb ram
    256 gb samsung evo ssd
    Full hd skærm
    tastatur der er en defekt trackpoint tast ikke touchpad der er begge knapper
    DVD drev defekt hopper ud hele tiden


    generalt slidt stand


    hbo 2500


    Kan mødes i kbh omkring frederiksberg imorgen.


    sælges kun imorgen Kæresten mangler penge akut

    Jeg har en maskine I7 3820, 32 gb ram, 250 gb Samsung EVO SSD, 650 GB WD disk et gf 6600 og det hele sidder i et Asus Sabertooth X79 Board.


    Når jeg forsøger at installere Windows 8.1 Update installere den helt fint men genstarter med fejl, det er som om der mangler en driver eller lign til SSDén det skal dog siges at windows 7 virker uden problemer har nogen af jer en løsning på Problemet


    Håber ikke jeg har spurgt i en forkert gruppe


    på forhånd Tak Søren

    Jeg har en Ipad Mini 2 Retina som jeg er glad for men bruger for lidt, er ikke rigtig apple mand.


    Derfor søger jeg flg. i bytte for den.


    En PC stationær min quad core helst core 2 quad socket 775, ellers ikke så mange krav skriv hvad du har.


    VH


    Søren


    Ps. ipaden er i værløse