Indlæg af jmose

    Er det i det hele taget muligt at fx. leje film på Cdon.com/TV2 Play og ligende tjenester fra en Blu-Ray afspiller som kører på Wi-Fi..? Eller er det kun nogle "få" præ-installerede tjenester ala Youtube osv. som kan gøre det?


    Er der nogen der har prøvet her det sidste års tid?

    Jeg har en Huawei G300 med Gingerbread 2.3.6, og vil da gerne fortælle om min oplevelser med telefonen. Er der noget specielt du ønsker svar på?


    Pros:


    - god batteritid, hvis du ikke har for meget skrammel installeret
    - dejlig med en 4" skærm omend den er MEGET blank.
    - God integration med Gmail, Google Calendar osv.


    Cons:


    - software laver "sjove" fejl indimellem (nyeste versioner kan vist opdateres til ICS 4.0 - Jeg har prøvet via HI-suite som er deres eget program. Jeg kunne ikke få det til at virke)
    - Skærmen er ikke helt så følsom
    - Ordbogen er ikke helt så intuitiv som man kunne ønske. Men det virker som om den bliver bedre med tiden
    - Jeg vil anbefale at installere Opera Mini fremfor den indbyggede. Det kører bedre.



    Du skal dog lige gøres opmærksom på at der kommer en Huawei G330. Den har et lidt ændre design, men kommer med ICS 4.0 og en 1Ghz Dual-core CPU. I de anmeldelser jeg har set indtil nu, får den hug på batteri-siden.


    Bottom-line:
    Skulle jeg gøre det om, havde jeg valgt en mid-end Samsung fremfor denne. (det er bare svært at overbevise lillemor, når telefonen kun er 3 mdr gammel..! :D )

    Hejsa.


    Vores skærm herhjemme er ved at gå bananas. Så søger derfor en skærm.


    KRAV:
    23-24"
    LED
    DVI indgang


    Jeg har ingen præferencer for opløsning eller opdateringshastighed, da skærmen ikke skal bruges til gaming.


    Jeg har en priside der hedder 4-500 kr. Kan afhente i 7100 Vejle og omegn.


    Tråden her løber til engang hen omkring 5-6 Jan, hvorefter jeg køber en ny. Jeg har også en tråd kørende på hwt.dk



    PS:
    Jeg ved af erfaring, at mange ikke så gerne handler med "nye" på et forum. Jeg skal derfor være ærlig og sige at jeg mest slår mine folder ovre på Hwt.dk. Jeg er her dog i personligt øjemed.


    Mvh
    jmose