Indlæg af Anton149

    Tak for svarene alle sammen! Er mere til Intels Processorer end AMD's så det bliver nok en I5 3570K! Og ja jeg har tænkt mig at overclocke lidt, men nok ikke det helt store! Er der nogle der har erfaringer med CM's Hyper 212 Evo CPU køler? Den er nemlig ret billig og hvis også ret god! Men det kunne da også være super fedt med noget Corsair vandkøling! Med hensyn til BF3 så regner jeg ikke med at spille det! Det bliver nok mere noget Black Ops 2, Guild Wars 2 osv. Men kan være at jeg køber det næste battlefield hvis det altså kommer! Og med hensyn til skærm behøves jeg ikke 3D! Jeg havde selv kigget lidt på ASUS' ve248h skærm. Det er en 24" skærm og den er ikke så dyr igen, men jeg ved ikke om nogle af jer har eller har haft den? Hvis nogle har ville det være super med noget respons på den! :-)

    Hejsa!
    Jeg vil gerne købe en ny computer og havde tænkt mig at samle den selv! Mit budget ligger på ca 12k og der skal også være Skærm med i prisen! Kunne også godt tænke mig et SSD på omkring 128GB. Det ville være super hvis i kunne komme med nogle forslag til komponenter!


    På forhånd tak! :-)