Indlæg af lpla05

    Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, eller hvor du bor i landet.


    Hvis du bor i Aarhus/omegn, harjeg en ældre, men velfungerende NAD T743 (5x50W) forstærker, incl tuner/reciever) jeg vil sælge for en plovmand.


    Den skulle RIGELIGT kunne trække de højtalere :)

    Sagt på en anden måde:


    Din knallert 30, er et køretøj der er godkendt til at køre 30, uanset hvad du har kørekort til!!


    Hvis du laver ændringer på knallertens vitale opbygning (hvilket er alt omkring motor, bremser, affjedring, indsprøjtning, træk mv.) så skal den omsynes, og hvis den går igennem syn (hvilket den ikke gør, med mindre delene du udskifter er typegodkendte til dit køretøj), skal der betales ny afgift, da du i princippet står med et nyt køretøj!!


    Det drejer sig om, hvad køretøjet er godkendt til, ikke hvad du har kørekort til!!


    Derfor: Hvis du vil køre hurtigere end 30, må du købe dig en knallert 45, en bil, eller tage MC-kørekort, og købe en MC.

    Interessant lille værktøj, helt sikkert noget jeg skal gemme/benytte når jeg skal igang med at samle/formattere næste gang.


    Lidt i forlængelse af emnet, har jeg dog et spørgsmål:


    Jeg har i fb.m. win XP benyttet mig af et program kaldet Nlite til at lave en custom bootable installe med præ-installerede drivere, koder mv.
    Jeg ved der findes et der hedder 7-lite til win 7, men er der nogen der ved om der findes tilsvarende programmer, der virker bedre, da jeg har haft lidt problemer med det?


    Og om programmet der er benyttet her vil kunne bruge en sådan Custom/Slipstreamet iso, eller om den er afhængig af en org. windows ISO-fil?