Indlæg af Zorg

    Jeg har den også. Superfed at game på!


    Desværre måtte jeg igennem 4 skærme før jeg modtog en der ikke var defekt. Ret nedern at betale fragt 3 gange!


    Hvad mener du med nyt batch? Afløseren til denne skærm hedder Hannspree HF289H, men den forhandles desværre ikke i Danmark (eller i Europa overhovedet tror jeg).

    Hej drenge.


    Jeg sidder ved en pc som ikke kan oprette forbindelse til nettet første gang man tænder den. Man skal genstarte den 1 til 2 gange før der er forbindelse.


    Pc'en er installeret med Win Xp Pro og internetudbyderen er Perspektiv Bredbånd 20/2 mbit. Modemet er et D-Link DSL-300T forbndet med kabel.


    Der er installeret AVG og Antivir samt Spybot. Der er ingen virus at finde.


    Problemet er øjensynlig på mystisk vis opstået af sig selv.


    - Hvad kan være galt??


    På forhånd tak.

    Hej alle.


    Jeg har længe været utilfreds med lyden fra mit X-fi Extreme Music (koblet til en middelmådig Technic-reciever -> HD650). Indtil jeg satte lyden til 2/2.1 speakers istedet for headphones. Lyden er utrolig meget bedre. Det er tydeligt at headphones-indstillingen gør lyden indelukket og fjerner midttone. Øjensynligt ved at bruge et crossfade filter, har jeg læst. Ved at bruge speaker indstillingen, er lyden forbedret markant, med mere liv og bredere spektrum.


    Jeg kan kun anbefale folk der bruger høretelefoner at bruge speaker-indstillingen.

    stalker har sin helt egen stil og stemning, og spillet er, for mig, enormt indlevende. alene dét gør at jeg synes spillet hæver sig over middel. det bliver dog først rigtig godt, når man bruger diverse mods.

    Tjeck lige denne trailer fra det kommende Frontline: Fuel of war af Kaos Studios.


    http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11387


    Det virker ret lovende. Jeg synes temaet virker interessant, idet at det foregår i en nær fremtid hvor der, blandt supermagterne, kæmpes om den sidste olie på jorden. Det virker som om der er nogle fede enheder med, og grafikken ser pæn ud (der bruges Unreal 3-motoren). Spillet ser ud til, ud fra traileren og screenshots, at være langt federe end BF2142.

    GTR 2 er det fedeste bilspil jeg nogensinde har prøvet (jeg har prøvet stort set alle kendte titler til pc). Superfedt. Glæder mig til mit G25 rat kommer, venter nu på 2. måned :(

    jeg synes iøvrigt at rivatuner er ret skidt idet det svinger hvor høje overclocks den godtager. man skal trykke på en test-knap for at validere overclocket. den ene gang siger den ok til 815 mhz på rammene, næste gang siger den kun god for 800 mhz... jeg er gået tilbage til coolbits 2 - det virker mere solidt. og det har pænere interface idet det er en del af de andre driverindstillinger.

    ah, det sandt. har lige testet med rivatuner. det gav desværre næsten ikke noget på mit 7900 gto. 721 (core) /806 (ram) tror jeg det ender på. jeg har en vf-900 køler liggende, men det vil næppe give hverken lavere temperatur eller højere oc, da temperaturen er ganske lav med stockkøleren (ca 38C idle, ca. 45C load). i 3dmark05 får jeg 12.343.

    Hvad var det nu for et program man skulle bruge hvis man vil overclocke rammene over 800 mhz på et 7900 GTO? Coolbits tillader nemlig max 800 mhz på rammene (og 1300 mhz på coren).

    Temperaturen er målt med Abit uGuru i Windows og i bios. Så jeg ved godt den ikke er præcis. Det undrer mig alligevel at Scythe Infinity altid føles næsten kold. Den er dælme effektiv. Men P180b er også genial, idet strømforsyningen ligger i bunden og ikke bidrager til opvarmningen.


    Rammene er købt hos Dansk Datasalg.


    Jeg har ikke leget så meget med rammene endnu, men indtil videre er jeg ikke imponeret over dem. Jeg har ikke fået dem op på 1000mhz endnu, men jeg har heller ikke givet dem over 2.1v.

    Jeg har lige samlet mit nye system bestående af:


    Abit AW9D-MAX
    E6600 @ 3.0 ghz
    Scythe Infinity (m. Arctic Silver 5)
    2 x 1gb Mushkin XP2 PC6400 4-4-3-10
    7900 GTO @ 700/800
    Antec P180b (det sorte)


    Jeg kan kun sige wow. Jeg kom fra et Barton 2500+@3200+ system m. et 9500 Pro, og forskellen er jo mildt sagt for vild. Jeg har indtil videre kun smækket et mildt overclock på gfx og cpu. Og Scythe Inf. er jo en fremragende køler! Sølle (ca) 27C i idle og 31C load ved 3 ghz, standard vcore.