Indlæg af HOS-DK72

    Hej


    Jeg har igennem længere tid oplevet problemer med adskillige daglige nedbrud af min Internet-browser når jeg kommer ind på sites der indeholder Flash-elementer - herunder f.eks. http://www.eb.dk og andre sider.


    Jeg er efterhånden ved at være RIGTIG træt af det, da det sker flere gange dagligt, og jeg efterhånden mener at have prøvet samtlige browsere på markedet lige fra IE8, IE9 over Chrome, Safari, Opera, Firefox over til mere eksotiske browsere som Avant og Maxthon.


    Lige meget hvad jeg benytter af browser, så går den ned på daglig basis - ofte indtil flere gange dagligt.


    Jeg synes jeg har prøvet alt: Afinstallere Flash og hente en gammel version, opdateret til den nyeste Flash-version og 2 gange formateret hele skidtet og lavet en ny "clean-install". Alt uden at det hjalp det mindste.


    Jeg sidder nu og tænker på, om det hele på en eller anden måde kan være hardware-relateret?


    I f.eks. Google-chrome kan man jo deaktivere Shockwave Flash som plug-in, men når man så kommer ind på en hjemmeside der har Flash-elementer, så står der jo at man skal installere skidtet, eller aktivere det under "plugins".


    Håber der er nogen der har nogle gode forslag, for jeg er ved at gå ud af mit gode skind.


    PS: Det skal siges, at jeg kører Windows 7 (Dansk) - 64Bit.