Indlæg af Liep

    Hvad skal jeg svare på? - Og hvorfor skal det gøres i en tråd startet af en person som blot vil købe en computer? Kig i mine billeder på DBA, der er screenshots af MW3 dog ikke af BF3, men køber kan jo altid stille sig kritisk, det skal vedkommende have lov til. Men nu har jeg personligt spillet BF3 på maks settings (ved ikke med AA), og der kørte det mere end tilfredstillende. Anyway, computeren er solgt og jeg syntes faktisk ikke der er så meget mere at rafle om.

    rasm401i: Er det din eller min computer? - Hvis du vil smide 4000bobs, må du gerne komme ud og sætte dine kritiske børnefingre på tastaturet, og prøve selv. - Købere byder hinanden op. Det er ofte således brugthandel foregår; Jeg går ned i pris, købere byder ind, jeg acceptere højeste bud. Det er sgu da dumt at sælge den til 3500 til en gut i Nordjylland der vil have at den skal leveres, når jeg kan sælge den for 4000, til en der selv henter....

    WTS God stationær spillecomputer + Skærm, tastatur og mus - Lidt over 1år gammel.
    Kører World of Warcraft, Starcraft 2, Modern Warfare 3 på max grafik uden problemer, og skal ihvertfald ikke udskiftes eller opdateres de næste par år.
    Windows 7 Home følger self. med, og diverse spil og programmer kan blive liggende.


    Specifikationer­:
    ... AMD 4x3.20GhZ 955 Processor
    8GB DDR3 Ram
    1.5TB Harddisk 5900RPM
    ATI Radeon 5770HD Grafikkort 4GB (1GB dedikeret) ram
    Ekstra køling
    Temperaturskærm på computeren


    Skærm og Tilbehør:
    Acer H235H 1920x1200 HDMI Skærm
    Steelseries Gaming tastatur
    Ny mus stadig i indpakning.
    Alle kabler osv. følger self. med!


    4000kr, og den kan afhentes ved Næstved!


    Tlf: 27507061 - steffenliepAgma­il.com