Indlæg af dooh

    Hmm fik svar fra tilbage fra spilproducenten.


    Han skriver følgende:


    Also your console.log shows me that you got the video driver Version: 7.14.10.304 installed. This isn't the latest i think. Please refer to a guide from the internet how to update your drivers properly.


    Jeg forstår bare ikke at den siger jeg har den nyeste version når jeg er inde på nvidias hjemmeside. Men som jeg har nævnt før, så virker spillet også selvom jeg installerer driveren igen. Men den "glemmer" åbenbart det hele igen efter restart/sluk.

    RTM, når jeg installere det du linker, siger den at jeg har installeret nyere på min computer i forvejen.


    HerrMansen, jeg kan ikke komme ind i spillet, så jeg kan ikke tvinge den til directx9 den vej. Kender du sådan et configuration værktøj? evt link?


    Jeg har prøvet at starte spillet med en anden kompatibiltet f.eks windows xp, vista etc. Det hjælper heller intet.


    Men jeg kan ikke forstå hvorfor jeg kan hente den nyeste driver fra Nvidia (selvom jeg har den installeret i forvejen) og så virker det indtil computeren bliver slukket/genstartet. Hvad sker når den genstarter? Eller eller andet laver den jo om på?

    Nu har jeg hentet programmet, fjernet nvidia driver og hentet dem igen fra deres hjemmeside. Det fungerede lige efter. Men så genstartede jeg computeren og nu er fejlen der igen. Jeg kan heller ikke spille Counter Strike Source - Det stopper bare med at svare.

    Hej.


    Jeg har et problem. Jeg har lige fået ny computer og nu kan jeg ikke spille Heroes of Neweth mere. Den kommer med en fejl der hedder K2 - Fatal Error "D3D_Create: CreateDevice() failed"


    Jeg har ledt og ledt på nettet efter svar, men har ikke fundet nogle brugbare. Nogle siger det kan være grafikkortet der skal opdateres, andre siger det er windows, mens andre siger det er Directx11.


    Mit grafikkort er GTX580, har windows 7 64bit.


    Jeg var inde på nvidias hjemmeside og se om jeg havde den nyeste driver - og det har jeg. Jeg har så alligevel prøvet at hente og installere den, og derefter fungere spillet også. Men hvis jeg så genstarter computeren dukker fejlen op igen. Jeg er helt på bar bund her.