Indlæg af mcanus

    jeg er blevet træt af ati's medfølgende program, da man ik kan fintune og den ikke indlæser nogle af kanalerne korekt, på min 9700 pro AIW.


    hvilket program bruger I ?

    hvordan laver jeg en bootable cd, hvorfra jeg kan flashe mit raid kort?
    inde på bootdisk.com er der en guide, men der skal man have et diskette drev + en boot disk for at det skal kunne lykkes!


    kan man bruge en XP cd, og så starte reprations consolen, og skifte cd, til en hvor biosen ligger på?

    8o 8o 8o
    damn det er sygt!


    jeg kiggede lidt på deres side, og fandt dette:


    http://www.bledreng.dk/article/articleview/141/1/4/


    Min kæreste og jeg er begge travle forretningsfolk i ledende stillinger, men når det kommer til privatlivet, så er rollerne meget enkle…. Han er min Herre og jeg hans slavinde. SM er en fundamental del af vores forhold og i vores hektiske hverdag har vi fundet en god balance mellem disse to verdener.


    I praksis foregår det på den måde at jeg altid bærer halsbånd inden for hjemmets 4 vægge og jeg sov er altid med en analplug i mit lille hul, en læderhætte kun med åbning ved munden, et kyskhedsbælte der forhindrer mig i at røre min fisse og jeg ved at senest kl. 23 så skal jeg ligge i min seng - klar til at blive lænket for natten. Lænken bliver fastgjort i mit halsbånd og til sengegavlen, så jeg kan vende og dreje mig frit. Men den konstante stimulation fra analpluggen og det, at jeg er forhindret i at røre ved min fisse gør, at jeg altid vågner op meget liderlig og meget frustreret over ikke at kunne få forløsning......


    :dots: :chain: :camp: :ban: :lame: :boxed: :rolleyes:


    damn.. jeg kan kun få den ned på 24,14.... så nu skal der testes videre...


    foresten... hvordan skifter du gear, og booster?