Indlæg af supertyv2

    Zalman 7000A er meget dyr da den kun kan fås få steder så derfor omformulerer jeg spørgsmålet til at omfatte alle Socket A kølere.
    Hvilken en er bedst!!! Skal kunne holde en "2500@3200 - 200MHz Fsb" nede inder 50C i Load. Dette er med 4 kabinetblæsere.


    Lyden må ikke være for voldsom...

    Jeg har lige kigget en del på alle de smarte/flotte/seje/mastodonte/muskuløse/luxuriøse og Coole signaturs som folk herinder render rundt med..........."Tænkepause!"............................................Sådan en må jeg bare have, men hvordan. Det er således mit spørgsmål til jer, Hvordan fanden laver man en fed signatur....???

    Mit spørgsmål går som følger. Er der den store performance forskel mellem at køre 250Fsb 3:4 i forhold til 250Fsb 1:1. I de reviews jeg har læst om de nye Socket939 baords syntes jeg ikke der var den store forskel, andet en prisen på ram!!!
    Prisen er grunden til mit spørgsmål. Kan det svare sig at købe Pc4000 ram når Pc3200 perfomer næsten lige så godt?


    P.s. er ikke helt inde i OC af de nye socket 939 så vær sød at forklare grundigt.

    Disse mærkværdige rør der på en eller anden underfundug måder transportere varme meget effektivt. Er det bare kobberrør eller er der noget indeni der er skjult for det blotte øje.....?


    Er der nogen der ved det så vær sød at oplyse mig


    Søren

    Nu har jeg lige læst Ca. 6-7 anmeldelser af den omtalte køler og alle anmeldelserne var ligesom dig skeptiske over blæserne, men alle fandt ud af at den var meget lydsvag..Så de må være kommet efter det!

    Har hørt at nogle Arctic Cooling kan pive, men har til gengæld ikke hørt noget dårligt om Zalmanen.
    Har også selv monteret og hørt en Zalman og den er virkelig stille....SHHHHHH!!!!


    Venlig hilsen Søren

    Hvad er det lige du mener ZWEB. Kan du specificere det lidt mere.
    Skal jeg starte op med en boot disk. Når den er startet kan man så vælge en funktion der hedder fdisk eller hva' ??


    På forhånd tak Søren

    Jeg har i øjeblikket 2 XP installationer på min computer. De ene mangler en eller anden fil og den anden fungere fint. Problemet er at jeg ikke gider at have 2 styresystemer på min com og den ikkfungerende installation gider ikke at slettes. Jeg har prøvet at reinstallerer Xp 2 gange hvor jeg har formateret disken, men den ikkefungerende version ligger der stadig og det pisser mig af....Hvad gør jeg?


    På forhånd tak Søren

    Jeg har lige formateret, men da jeg var igang med at installere min chipset driver sagde den..


    "The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attending to run has been corrupted. Please obtain another copy of this file, verify it's integrity, and try again"


    Jeg har prøvet adskillige andre drivere fra nettet, men intet held. Driveren til lydkortet, som er hentet det samme sted, virker helt fint.
    OS er WindowsXP Sp2. Eng.


    Hvad kan der være galt......HJælp

    Jeg er lidt i tvivl om reglerne omkring LAN. Der er spil hvor man kan køre flere personer på en CD(Age of Empires 2 bl.a.) er det fordi det er lovligt eller skal hver spiller have købt en version for at det er lovligt.....Det er jo sådan at man ikke kan spille spillet nå man tager hjem fordi man jo mangler cd'en............