Indlæg af supertyv2

    Hej jeg er på udkig efter billige CRT skærme på Fyn, da jeg ikke gider porto på de sataner!
    Det skal være en 17-19 tommers skærm med flat billedrør. Uden fladt billedrør kan også komme på tale.


    Skriv hvad i har og så kan vi snakke om prisen!

    Helt klart Canon Powershot 510. Det kan sindsygt meget! sort/hvid, ændring af blændevidde og lukkehastighed og meget andet. Har lige haft det med på ferie og det har taget nogle meget bedre billeder end de andres kameraer, som alle var mindst 500 kr. dyrere. Tag evt 520, hvis du vil have flere pixels.
    Det fede ved digital er at, det at eksperimentere med kameraet, ikke er forbeholdt dem med de store kameraer. Der er et utal af muligheder i et meget lille kamera, hvis du vælger dette!!!


    Kan da sagtens sende dig lidt prøver på kameraets kunnen.


    Min mail er supertyv2@hotmail.com. Er også på msn!

    Jeg har netop færdiggjort en installation af win98 på en gammel svend af en computer. Pludselig slog det mig! Er dette styresystem så gammelt at de nye vira ikke bider på det.
    1: Kan nye vira udviklet mod XP også ramme 98 eller skal vira'en udvikles bestemt mod 98?


    Det kunne da være kick ass hvis den var virus sikret fordi den var så gammel. Den er så gammel at den ikke kan trække et antivirus prog.


    Mvh. Søren

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Coldplay - See You Soon / Careful Where You Stand
    Jimi Hendrix - Voodoo Chile
    Guns N' Roses - Sweet Child of Mine
    RATM - Maria
    Keane - Bedshaped


    Mener du ikke Voodoo Child....Sorry kune ikke lade være. Er det egentligt den første version eller slight return versionen du er vild med, syntes nemlig de begge er lige fede.


    Devandra Banhart - insect eyes
    Jeff Buckley - hallelujah
    Tom Waits - Alice
    Stevie Ray Vaughn - Mary had a little lamb

    Selve billederne er lidt uden for normen, men udtrykket er ikke til at tage fejl af. Det der adskiller god komik fra dårlig er at god komik har et seriøst budskab.
    "Problemet med komik er at mange ikke tager det alvorligt" kan ikke huskle kilden, men jeg syntes at det er meget rammende for diskutionen.
    Python's har jo fat i den lange ende og for at gøre folk opmerksomme på det er man jo nødt til at benytte visse midler.

    hvad er det lige du mener..det er garanteret en joke.............."Do you know why they use windows 3000 as a prison guard.........Because it allways locks up" Futurama

    Nævner i flæng man SKAL se for at eksistere(ifølge mig selvfølgelig):


    - Godfather 1 og 2
    - The good the bad and the ugly(alt med Sergio Leone når man nu er igang)
    - Dr. Strangelove(har ikke grinet så meget til en sort/hvid film som jeg har til denne)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar


    Jeg har ikke brug for en bedre computer:-):-) Så hvorfor skulle jeg det?


    Sådan siger man vel når man har en strømforsyning af mærket"Hill innovation"!!!

    http://www.oup.com/elt/oald/ - dette er en gratis online version af ALD. Den brugte jeg meget da jeg gik i gym og den er supergod.
    Det er dog ikke en ordbog, men du slår synonymerne op og ud fra dem burde du kunne regne ud hvad ordet betyder.
    Desuden er eng. lærere glade når man kan forklare et ords betydning på engelsk. Dette er den jo skidegod til.
    Og fik jeg vævnt den var gratis!!!

    Jeg har desværre ikke den fornødne hardware til moderne spil for tiden....Derfor bliver det til Half-Life 1(tænkte at det er et must at gennemføre) og ellers lidt tv2 whist.

    Jeg surfer på internettet og så kommer der en popup der siger: "Handlingen udløb mens der blev forsøgt kontakt til ads2.freeside.dk"


    Den gør umiddelbart ikke andre sider end Tweak.dk, er det mon dem?