Indlæg af nymeister

    Sup tweak. Har fundet nogle dele, men vil vide om der mangler noget før jeg bestiller det. Og om der er et sted jeg har sparet for meget, og selvfølgelig om der er et sted jeg kan spare ;p.





    ZOTAC GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA


    Seagate Barracuda 500 GB


    ASUS M5A97 PRO, Socket AM3+


    AMD FX-8120 8-Core Processor


    Corsair XMS3 1866MHz 8GB Vengeance CL9


    Corsair TX V2 750W PSU

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hmm
    hvilket kabinet er den bygget ind i ??

    Vil du ikke nok være sød at læse i tråden? Kan ikke navnet, men send dit nummer i en pm og jeg sender billeder til dig.


    Vil helst ikke nævne en pris, da jeg ikke ved hvad den er værd, har fået vurderet den til en 7-800kr. Men så hellere beholde den.

    Nej tak, vil gerne højere op.
    Det kan jeg desværre ikke fortælle dig men skriv dit nummer og jeg sender nogle billeder når jeg finder min tlf igen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Quick
    Hvor i landet befinder det sig ?


    og er der kabinet med ?


    Sender du ?


    Den er i Harboøre, Vestjylland. Ja der er et kabinet med som jeg ikke ved hvad hedder. Hvis du har et nummer kan jeg sende nogle billeder. Ja, den kan sendes :)

    hej jeg har dette e8400 system som jeg ikke ved hvornår det er fra.


    Vil gerne have solgt, da jeg mangler lige de sidste klejner til at lave en ny gamer pc. Den er købt hos topdata, men kan da lige prøve at se om jeg kan få min dejlige mutter til at finde faktura eller noget :).
    Er åben for bud. - Sælges helst ikke i dele.


    CPU: Intel Core 2 Duo E8400 @ 3GHz
    Ram: 4GB Dual Channel DDR2 - 399MHz (Ifølge speccy?)
    Mobo: ASUSTeK P5KPL-VM
    Gfx: 1024MB GeForce 8600GT
    HD: 244GB Western Digital
    Drev: Optiarc DVD RW AD-5200S



    Sælges for 1400,- prisen er fast.
    Kan opgraderes for en merpris på 100 til 4GB Crucial Ballistix 1333MHz
    Det med rammende ved jeg ikke helt om der passer, men kan opgraderes til 4GB Crucial Ballistix på 1333MHz.
    Billeder af kabinettet kan sendes pr. sms men jeg aner ikke hvad navnet på kabinettet er.

    hej tweak. jeg har dette ældre e8400 system som jeg ikke ved hvornår det er fra.


    Vil gerne have vurderet.


    CPU: Intel Core 2 Duo E8400 @ 3GHz
    Ram: 4GB Dual Channel DDR2 - 399MHz (Ifølge speccy?)
    Mobo: ASUSTeK P5KPL-VM
    Gfx: 1024MB GeForce 8600GT
    HD: 244GB Western Digital
    Drev: Optiarc DVD RW AD-5200S


    hvad ka jeg få ud af dette sæt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    jeg tror det han siger er at kernerne arbejder 2 og 2 sammen ;)


    hørte det også i en snæver vending

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    " og man kan ikke gøre så den tager alle 7 og den sidste "kerne". "


    uddyb:)


    Jeg så en video som LinusTechTips havde lavet. Han sagde de havde lavet 7 kerner og lavet en eller anden tricky ting som blev en godkendt kerne :). Ikke noget jeg ved med garanti.

    okay tweakers. nu har jeg fundet det som jeg tror jeg bestiller.


    ASUS Radeon HD 6950 1GB GDDR5
    Corsair TX V2 750W PSU
    AMD FX-8150
    Corsair XMS3 1866MHz 8GB Vengeance CL9
    ASUS M5A97 PRO
    In-Win Fanqua Midi Tower Sort


    mangles der noget, og hvad burde skiftes ud?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    ja at sætte den i turbo mode er en form for OC, men den OC'er kun 4 kerner (mener jeg)


    jeg har også min tvivl om der følger vandkølning med, jeg læste bare noget om det en gang :D


    og man kan ikke gøre så den tager alle 7 og den sidste "kerne".

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    jeg har læst lidt om at der følger et lukket vandkølnings system med, men ikke noget jeg har set. så måske noget du skulle læse lidt på:)


    hvis der gør det så skulle det være fint :)


    Lyder underligt. Vil jeg da lige prøve at tjekke op på, men har dog min tvivl :).


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvis du ikke overclocker og er ligeglad med larm, så behold endelig stock-køleren (ved dog ikke om den larmer så meget).


    Det bundkort du har valgt i denne omgang skulle vist være et ganske udmærket kort.


    Altså at sætte det i turbo mode er vel overclocking. Har G35, som er ganske udemærkede til at lukke lyd ude, så larm gør ikke noget :).

    Mange tak for alle indlæggene.
    Lige det som jeg tror i har fortalt mig, ret mig gerne hvis jeg tager fejl.


    Beholder den dejlige AMD FX-8150.
    Tager ASUS M5A97 (tror jeg den hed.)
    ATI Radeon 6950/NVidia Geforce 560ti.
    Ram (ved ikke hvilke) mindst 1866mhz.
    500GB Seagate Barracuda og venter med opgradering af harddisk.


    Lige angående det med køler, vil det give bedre ydelse når den er på turbo, vil den så køre bedre eller noget med en af de to kølere der blev linket til, har nemlig ikke et problem med en larmende køler :).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Giver Dnope ret i at der skal et bedre bundkort til og forslagene er også rigtig gode.


    Men mere microstuttering med et Nvidia-kort i en AMD-maskine end Intel..? Er du sikker på det? Det eneste jeg har hørt om, er at SLI måske har lidt mindre af det end Crossfire - i hvert fald indtil du tilføjer en 3. eller 4. gpu :P


    Ellers er et HD6950 et stærkere kort end gtx560ti.. I hvert fald i de titler jeg spiller og derfor kiggede efter.


    har fået et budget jeg må lave pcen for, og 6950 er for dyr, så er 6870 god nok??:)