Indlæg af MoTeC

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Polarfar
    byder 1700 plus evt. forsendelse.


    Jeg kan muligvis afhente



    Du har fået dig en PM :)

    Sweet_Dane - Ja, det er en dejlig bærbar. Er også rigtig glad for den. Sælges mest fordi jeg i forvejen har en Elitebook 2540p og der lige er kommet en ny 8540p til :)


    Ja, ved godt at den ikke må sælges med min MSDN, så den vil højst sandsynligt blive solgt med frisk installeret win7 fra MSDN - bare uden det er aktiveret :) Medmindre jeg kan finde en disc med Vista Business :)



    Mht. link så kommer der et her:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc…92-80117274-80635388.html


    Eneste forskel er vidst de ekstra ram i min og så er min en T7500 og ikke T7700 cpu.


    Og tak for indput!


    SpeedyJDK - Det haves desværre ikke længere.




    Til alle:
    Tjekker man S/N og P/N på HP's hjemmeside står der at maskinen er fra 6. februar 2008 og garantien udløb her d. 7. maj 2011. Eller - det i hvert fald start og slut datoerne på garantien :)

    Det skal da forresten lige nævnes at der sidder Windows Vista Business OEM licens på en sticker under bunden af bærbaren. Der medfølger dog ingen skive hertil :) Den er pt. installeret med en win7 64-bit fra MSDN - har adgang dertil via. mit studie.

    Hej Tweak.dk,


    Har fået denne HP Elitebook i overskud grundet køb af større så nu skal den sælges. Købte den selv brugt januar/februar 2011 og har ikke fået den brugt som planlagt, hvorfor den nu sælges igen.
    Maskinen fremstår som ny og er fra 8. måned 2010, stadig med garanti til september 2013. Den er brugt MEGET lidt.


    Specifikationer:
    12.1" LED baglys TFT 1280 x 800 ( WXGA )
    i7 640LM 2,13 GHz (2,93 GHz turbo) - 2 kerner
    4 GB DDR3 1333 MHz ram
    160 GB Harddisk
    Indbygget dvd-drev DVD±RW (±R DL) - ikke alle modeller har dette.
    Batteritid omkring 6 timer


    Osv. Det er denne model der er tale om: http://www.proshop.dk/Baerbar/…0LM-2.13-GHz-2252332.html


    HBO: 5000


    Evt bytte med 15-17" bærbar eller SSD.

    Hej,



    Jeg har fået sådan en fætter i overskud.


    Specifikationer er som følger:
    15,4" skærm 1680x1050
    2,2 GHz T7500 C2D
    4 GB DDR2
    500 GB Seagate Momentus XT (Hybrid - HDD/SSD)
    Radeon HD 2600 256 mb
    osv.


    Er i fin stand og har aldrig svigtet.
    Harddisken blev købt d. 1. marts ved shg/proshop - kvittering haves.


    Havde lidt tænkt mig et hbo omkring de 1800 - er det helt i skoven?


    Billeder kan sendes til mail på opfordring.


    Afhentning foretrækkes, men det kan vel lade sig gøre at sende den. Befinder sig i Aarhus.


    Mvh
    Simon


    Ps. ny bruger her på sitet, men har fulgt med fra sidelinjen et godt stykke tid - dog uden brug for at oprette en tråd. Men super side!