Indlæg af Carnege

    hejsa....


    jeg har lige brugt winiso for at lave en iso fil af win xp pro dk for at så senere kunne brænde den med nero.... og efter jeg har prøvet det og har gjort klar til formatering booter computeren ikke fra cd´en....
    skyldes det jeg ikke har lavet en bootable iso fra winiso?


    hvis det er er der så nogen der vil fortælle mig hvordan jeg gør og hvilken boot fil jeg skal bruge: bootcar, bootimg eller bootfont?


    de kunne være mig der er en okkenok til at lave iso´er så kan det passe at win xp pro dk version kun fylder: 519,211,008 byte?


    hilsen CaRNeGe

    hejsa... første gang jeg skulle se film på min com så kunne jeg ik se den fordi jeg manglede codecs.. og nu har jeg prøvet k-lite codec pack, sld codec pack, nimo og ace mega codec pack... og selv om den sidste er stor og har virus i. så nu har jeg lige formateret... så hvilket codec pack er bedst?

    Quote

    Originally posted by Avartar
    prøv Ctrl + Print Scrn


    man behøver ik at trykke på Ctrl når du skal lave screenshot Print Scrn er nok :D

    jep det er rigtigt wacked... bliver helt sort... har prøvet... ?( men du får en pm med det samme når jeg finder ud af det...

    er der nogen der ved hvor man kan få en gta vc mod på andre steder ind gamershell.com for den refuser connections hele tiden!

    nogen her inde der ved hvordan man joiner .srt filer?
    jeg har prøvet at ændre extensionen og lave dem om til .sub filer og så joine dem via vobsub men det virker ikke.... X(
    er der nogen der kan hjælpe? :(

    nogen der kan hjælpe mig med 3Dmark?
    når jeg starter det lukker det ned lige så snart den skal begynde på en test....
    der kommer ingen error messages eller noget.... :rolleyes: nogen der kan hjælpe?