Indlæg af Fruergaard

    Hej.


    Da min anden PC går over til familien er der ingen grund til at der så en så kraftig CPU i maskinen. (http://ark.intel.com[...]
    PC'en bliver kun benyttet til Office, Internet og lidt picasa.


    Så hvis nogle søger en opgradering af socket 1156 så kunne en bytte handel måske være noget.


    Den er købt i et samlet HP system (så har ikke orginal emballage) så har ikke kvittering, og alder er snart et år. (aldrig OC, stock køler). Men der er nok stadig garanti ved Intel.


    Forventer penge min vej og mængden afhænger af CPU+stand.


    Dette kan benyttes ud fra HP's egen hjemmeside om bundkortet:
    Motherboard supports the following processor upgrades:
    Intel Core i7-8xx (Lynnfield core)
    Intel Core i5-7xx (Lynnfield core)
    Intel Core i5-6xx (Clarkdale core)
    Intel Core i3-5xx (Clarkdale core)
    NOTE:Maximum processor core frequency <= 2.93GHz


    Tænker mest på en I3-5xx :-)


    Og Intel HD grafik skal ikke benyttes.

    Sælger min 4 måneder gamle i5 2500k CPU, da min bror behøver I7 med flere kerne for at benytte Adobe After Effect mere fyldende (+8 gigs mere RAM).


    Den har kørt i lavt forbrug i 4 måneder kun OC en enkelt gang, men følte ikke det store performcen boost så clockede ned igen.


    Har orginal indpakning + stock køler (har selv brugt H60) samt kvittering.


    HBO: 900 kr.


    Befinder sig i Aarhus C
    Kan sendes på købers regning :-)

    Hej
    Jeg sælger min 27" Philips E-line, da jeg køber en ny med større opløsning til billed og videoredigering:
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4757381
    http://www.philips.dk/c/pc-ska…e-68.6-cm-273e3sb_00/prd/


    Den blev købt hos dustin home den 1-07-2011 til 1800 kr.


    HBO 900 kr.


    Jeg har været meget tilfreds med skræmmen. Har burgt den til spil som crysis 2 og deus Ex, hvilket jeg synes den klarede rigtig flot, samt billedredigering, hvor farverne står klart. Den står som ny uden ridser pixelfejl eller andet.
    Har orginal kasse, strøm, CD og kvittering.


    Kan afhentes i Aarhus C eller sendes på købers regning.

    Hej


    Jeg sælger mit dejlige store kabinet, da der desværre ikke er plads til det i min kommende lejlighed :-(


    Dette er et kabinet til personen som ønsker et stilrent, lydløst kabinet, men stadig en del plads til HDD'er og god køling.


    Kabinettet:
    http://www.dustinhome.dk[...]
    Ny pris: 1.099 kr.: http://www.komplett.dk[...]


    Der med følger:
    2xSilverstone AP141: http://www.coolerkit.dk[...]


    1xArctic Cooling Arctic F12 PWM: http://www.coolerkit.dk[...]


    1xScythe Gentle Typhoon High RPM 120mm - 5400 rpm:
    http://www.coolerkit.dk[...]


    Kabinettet og blæserne er købt nogenlunde samtidig omkring 01-07-2011. Orginal indpakning og indhold haves til kabinettet, og kvittering på alle delene. Dog er en af de 140 mm fractel design blæsere solgt til ven.


    Der er blevet moddet en smule indvendigt i kabinettet så der er bedre køling:
    Pladen der adskiller PSU - MOBO har fået et hul der passer til en 140 mm blæser (her sidder en af de sliverstone og køler grafikkortet).
    Pladen der er ved bagsiden af CPU er blivet moddet, således der sidder tre små blæsere og køler (kan tændes og slukkes med USB-stik).


    Da den scythe blæser larmer den del (dog køler ekstremt!!) er der blevet tilsat en normal el-switch, så man kan slår blæseren til og fra, uden at man skal ind i kabinettet. (fan-controllere kan ikke trække den ordenligt!). Switchen kan dog nemt fjernes hvis ønskes.


    Den befinder sig i Århus, og foretrækker Face2Face, da den vejer en del! Kan sendes hvis ønskes, men ikke billigt, da den vejer over 20 kg!


    Har ikke kunne finde en skræmme på den. Billeder kommer i løbet af weekenden.


    HBO: 1100 kr, (samme som ny pris hos komplett, men her får du også 4 ekstra, god blæsere og moddet til bedre køling, og du sparer fragten på 300 kr.!


    Kører på; hol.dk, Tweak.dk, hwt.dk og dba.dk

    Snart 3 år gamle Dell D630 bærbar sælges da nyere fås gennem arbejde. Har haft fuld Dell Next Business Day Service i alle årene og den har stadig to måneder tilbage. Computeren har lige fået helt ny motherboard, skærm, plastikcover og batteri igennem Dell Servicen.


    Computeren ser ud som ny, da nyst plstikcover er blevet lagt på. Den er utrolig støjsvag, da blæser og afkølingsystem lige er blevet renset. Ved strømbesparelse kører blæseren kun halvdelen af tiden og ved minimum rotationshastighed. Så hvis SSD tilkøbes er den utrolig stille!


    Den har:
    INTEL CORE 2 DUO T9300 2.4 GHz, overcloaked fra dell til 2.6 GHz
    14.1" WXGA+ (1440X900) WIDE ANGLE
    Nvidia Quadro NVS 130M
    160 gb 7200 RPM, med databeskyttelse ved slag og tab.
    4096MB (2X2048MB) 667MHZ DDR2
    8X DVD+/-RW DRIVE
    Wifi med N-teknologi
    3G modem (aldrig benyttet)


    Samt to strømforsyninger og Dockingstationen DP01X.


    Der medfølger 3 batterier:
    Et aldrig brugt, 3 måneder gammelt orginal 6-cell 56W/h.
    Et halv år gammelt extended 9-cell 85W/h.
    Et år gammelt Media-bay 6-cell 48 W/h.
    Med extended og media-bay batteriet holder computeren omkring 6-7 timer ved "Balanceret" og Wifi.


    Der kan også vælges en HELT NY Intel Serie 320 SSD 120 gb som gør computeren ekstrem hurtig :T! (1300.- kr)


    Computeren samt tilbehør står til 3300.- kr. ved tilkøb af SSD = 4300.- kr.

    Hej


    Jeg har en Dell Latitude D630 som jeg gerne sælger hvis den ligger i dit budget:


    Snart 3 år gamle Dell D630 bærbar sælges da nyere fås gennem arbejde. Har haft fuld Dell Next Business Day Service i alle årene og den har stadig to måneder tilbage. Computeren har lige fået helt ny motherboard, skærm, plastikcover og batteri igennem Dell Servicen.


    Den har:
    INTEL CORE 2 DUO T9300 2.4 GHz, overcloaked fra dell til 2.6 GHz
    14.1" WXGA+ (1440X900) WIDE ANGLE
    Nvidia Quadro NVS 130M
    160 gb 7200 RPM, med databeskyttelse ved slag og tab.
    4096MB (2X2048MB) 667MHZ DDR2
    8X DVD+/-RW DRIVE
    Wifimed n-teknologi
    3G modem (har aldrig benyttet det)


    Samt to strømforsyninger og Dockingstationen DP01X.


    Der medfølger 3 batterier:
    Et aldrig brugt, 3 måneder gammelt orginal 6-cell 56W/h.
    Et halv år gammelt extended 9-cell 85W/h.
    Et år gammelt Media-bay 6-cell 48 W/h.
    Med extended og media-bay batteriet holder computeren omkring 6-7 timer ved "Balanceret" og Wifi.


    Der kan også vælges en HELT NY Intel Serie 320 SSD 120 gb som gør computeren ekstrem hurtig! (1300.- kr)


    Dens blæsere er lige blevet renset og larmer derfor utrolig lidt. Ved "strømbesparelse" kører blæseren kun halvdelen af tiden. Og med SSD så kan den lige knap høres.


    Computeren samt tilbehør står til 3300.- kr., men hvis du også køber SSD får du det til 4300.- kr.


    Billeder kan sendes hvis ønskes!

    Har en Dell Latitude D630 som jeg har til salg:


    Snart 3 år gamle Dell D630 bærbar sælges da nyere fås gennem arbejde. Har haft fuld Dell Next Business Day Service i alle årene og den har stadig to måneder tilbage. Computeren har lige fået helt ny motherboard, skærm, plastikcover og batteri igennem Dell Servicen.


    Den ser ud som ny da den ingen ridser har, da den har fået nyt plastikomslag.


    Den har:
    INTEL CORE 2 DUO T9300 2.4 GHz, overcloaked fra dell til 2.6 GHz
    14.1" WXGA+ (1440X900) WIDE ANGLE
    Nvidia Quadro NVS 130M
    160 gb 7200 RPM, med databeskyttelse ved slag og tab.
    4096MB (2X2048MB) 667MHZ DDR2
    8X DVD+/-RW DRIVE
    Wifi med n-teknologi
    3G modem (har aldrig benyttet det)


    Samt to strømforsyninger og Dockingstationen DP01X.


    Der medfølger 3 batterier:
    Et aldrig brugt, 3 måneder gammelt orginal 6-cell 56W/h.
    Et halv år gammelt extended 9-cell 85W/h.
    Et år gammelt Media-bay 6-cell 48 W/h.
    Med extended og media-bay batteriet holder computeren omkring 6-7 timer ved "Balanceret" og Wifi.


    Der kan også vælges en HELT NY Intel Serie 320 SSD 120 gb som gør computeren ekstrem hurtig! (+1300.- kr)


    På andre hjemmesider står den til 3300.- kr., måske lidt for meget til dit budget?


    Kan sende nogle billeder hvis det er af interesse?