Indlæg af SureShot-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    oki, måske er det køler og gpu som ik har ordenlig forbindelse el. er det en fejl på kortet måske tør jeg ik kunne sige så :)



    ja måske, men jeg tænkte på, mon det er resten af mit hardware som ikke kan følge med? det er da også en mulighed ikke?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hvor varmt blir kortet når du gamer?


    kan måske være et varme problem eller dårligt air-flow i dit kabinet :)



    det er ikke varme problemer, har lavet en stress test af grafikkortet og den røg max op på 70 grader. Har så også lige testede med at sætte kølerens hastighed helt op på 100% så graderne lå på 35 - 40.



    har en del kølere spredt rundt i kabinettet så der er god air flow i mit kabinet :)

    Hej Tweakere



    Jeg har lige fået fat i et Club 3D Geforce 8800 GTS 512 graffikort og nu opstår der problemer i nyere spil og det kan jeg ikke forstå. Når jeg fx vil spille call of duty 4 så går grafikken fuldstænding amok og fucker op, nogle gange fryser computeren og andre gange kan jeg alt. tab. ud til desktop og lukke spillet ned, jeg har selvfølgelig testet i andre spil og den gør det samme i Obvlilion men hvis jeg spiller Day of defeat source eller warhammer 40k soulstorm så køre det fint. Jeg har geninstalleret windows og installeret nogen drivers fra guru3d for at se om det hjalp men uden resultat, har også prøvet med nvidia drivers fra deres hjemmeside men heller ikke her hjalp det. Jeg har også tjekket om det kunne skyldes at gfx kortet bliver for varmt men her lå den på 50 grader idle og max 55 grader i spillene.


    Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig da det virkelig på bar bund lige nu :(



    Comp spec:


    Windows XP PRO SP2
    AMD Athlon 3700+
    Asrock 939DUAL-SATA2
    3 GB Kingston ddr pc3200 ram
    160 GB Seagate
    250GB Seagate
    PSU Corsair 550 watt



    her er lige et billede for at i kan se hvad problemet er, skal lige siges at den store hvide prik er en refleksion fra kamaraet af.


    http://www.uploadhouse.com/vie…e429731cf2a506d3c8c3856be

    Hej Tweakers.



    Har lige installeret Vista Home Premium på min computer, men jeg har et seriøst problem der virkelig er irrertende!. Vær gang jeg tænder min computer så har jeg ikke noget forbindelse til mit netværk så jeg bliver nød til at genstarte routeren og modemet vær gang for at få det til at virke så jeg kan komme på nettet :(



    Netværks kortet jeg bruger er indbygget i dette bundkort Link til Bundkort



    Routeren jeg bruger er en Linksys Wrt54G Link til Router



    Håber i kan hjælpe mig med dette problem da det er pisse træls.




    Mvh SureShot-

    Hej Tweakers.



    jeg står her og skal købe nogle nye ram til min gamle spand men er sgu i tvivl om hvad for nogle.



    kunne godt tænke mig 2x 1 GB blokke til rimlig penge (max 600 - 700 kr)



    mit bundkort er et ASrock 939Dual-Sata2 Link til Bundkort



    Håber i kan hjælpe mig :)




    Mvh SureShot

    Hej tweakere



    kender i ikke et godt boxing spil til pc? jeg har ledt efter et men kan ikke finde andre end dem der er lavet til konsols :/ så det ville være nice hvis der var en af jer der kendte et godt boxing spil :)

    Quote

    Originally posted by -Sandman-
    Damn! Draenei mounts er store.. Olifanter ^^


    Hvor ser du det screenshot af Draneis mount? de links dkwolf har postede virker ikke og dem Carstone har postede viser ikke Dranei mounts :)

    Helt klart Rogue, du skal bare sørge for at have det bedste twink gear og de sygste enchant, så er det sgu ikke noget der kan stoppe dig :), har selv en lvl 19 mage twink og har tit spillede imod rogues der har ownede mig i 2 slag :/, så vælg en rogue hvis du vil pwne :)