Indlæg af Slacker

    Det der står i artiklen er jo at han har tilstået at han har forstyrret den offentlige ro og orden, og de så måtte gøre noget.
    Han bliver vel ikke som sådan straffet, han skal bare stå i et register med sexforbrydere (hvilket da kan være slemt nok), hvis han ellers kan holde sig fra at bryde loven ellers, de næste tre år.


    Men det er da ret bizart at man overhovedet tager de skridt, men hvis reglerne siger at man er nødt til at straffe ham hvis han tilstår en forbrydelse er det jo bare sådan det er, så er det nærmere der man skulle tage fat.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Mener det var 7x00 serien der var nogle hackede drivere til, om de understoettede aeldre kort ved jeg ikke, men proev at soeg lidt paa google.


    Hvis de virker er de jo stadig oldgamle, det var de allerede dengang.
    Jeg tror næppe det komemr til at virke lige med det første..


    Og udskældningsmetoden virker måske 2/10 :)
    Jeg kan ikke se noget problem med det. Hvis de ikke skifter det eller sender nye taster eller whatever er det 100 procent sikkert jeg aldrig skal have et logitech keyboard nogensinde igen ;)


    Første del af dit svar får du ikke et brugbart svar på. Jeg ved det ikke, og jeg sidder i Apples europæiske hovedkvarter i Irland. En af mine kammerater er manager for et tysk iphone-support-team. Han ved intet (han er dansk).
    Den er ikke lanceret her i landet endnu, og ingen ved om den bliver det. Problemet er både EDGE-dækning, som er lidt en mangelvare i irland og dk, og også at finde en udbyder som vil gå med på apples krav, og derefter får det igennem landets love.


    Og, som jeg nævnte, hvis du køber en iphone i udlandet og oplåser den skal du have EDGE, som jeg tror kun telia har i dk. Og det er smådyrt sådan at bruge masser af data.
    En anden ting er at du ikke er dækket af nogen produktgaranti hvis du købr uden for dk, uden at du tager til det andet land og får support.
    Oplåser du telefonen er den så endnu mere væk, med mindre du kan tage det tilbage igen.

    Jeg ved ikke hvordan det er for tiden, men macs har haft ry for at være ret picky med ram.
    Prøv at købe dem og smid dem i - virker det ikke ordentligt kan den nok ikke lide dem. Send dem tilbage inden 14 dage og prøv et andet mærke :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    må da sige, hvis det passer. er det da Bekrymmernde...


    Hader at fryse... men at det vil påvirke så mange mennesker lyder jo ikke godt...


    Det er bedre end opvarmning imo.
    Men at det vil påvirke så mange er jo bare sådan det er. Man må jo tage sie forholdsregler, hvis det viser sig at se ud til at holde stik. Det bliver nok dyrt, men som samfundet er i dag burde vi relativt nemt kunne klare den ganske ok.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Fordelen ved HD 3870X2 er at man ikke skal have et sli/crossfire bundkort for at køre med det + at kortet genkendes som et single kort, ikke som et crossfire setup. 8)


    Samt at man med tiden vil kunne køre med to af dem. Så går luften ligesom lidt ud af det 8800gt sli :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jepson
    er der nogen der skal sige det før at det kan ske? :) naturligvis kommer der et tidspunkt hvor den falder, og når det sker vil jeg helst ikke være afhængig af den.


    til den dag jeg dør vil jeg modarbejde standardisering!


    en anden ting er at hvis man mener at vi skal have euroen for at slippe for småpenge (ikke at der i debatten er nogen der har sagt det) , må man jo lige huske på at den mindste euromønt (1-cent) er meget mindre værd end 25øren.


    Ja, det er sandt. Jeg lever med Euro til hverdag, og det er mere eller mindre et rent mønthelvede.. I løbet af weekenden hr jeg akkumuleret en hel hånfuld mønter, de fleste f e værdi på 50 cent eller mindre.
    De helt små (5-2-1 cent) smider jeg bare i en bøtte. Dem har jeg PÆNT mange af.
    Jeg synes ikke Euro er bedre end kroner. Jeg tror dog ikke på det med at det er farligt at have euro - alt andet lige er det nok mere sikkert, men den danske krone er alligevel pænt stabil, og det er ikke det der gør udslaget for mig.
    Det helt store springende punkt for mig er at jeg generelt er imod udviklingen mod en europæsik fællesstat.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BP#1
    Hmm... Kigger på den tråd lidt senere... Efter morgenmad... :))


    Angående det med ikke bedste, nej, er selv indædt micron chip tilhænger, har været det siden DDR2 lancering, DDR var samsung bedst...
    Men bedste ram må siges at være G.Skill PC12800 CL7... De sidder i hvertilfald på nr.1+nr.2 i verden i øjeblikket, og der er langt ned til nr3..... 1005mhz 6-6-6-18 PL7 (italiensk), 1000mhz 6-5-5-18 PL6 (dansk)


    nr3 er nede ved 942mhz 6-6-6-18 :))


    Løgnhals :))
    Kongen var BH5. Vil altid være sejeste ram ever :)

    De kan ikke rigtig styre den, de kan godt omprogrammere den. Men den kører bare rundt og kører der hvor den du kan og tager nogle billeder.
    Hvilket er ret genialt. Geniale små maskiner, de der.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Ja det er et sjovt udtryk, men det er nøjagtig det samme som hos nikon og et par af de andre.


    Jeg siger skam ikke at de er værre end andre - jeg har ikke nærlæst min garanti. Hvis man siger verdensomspændende garanti bør det også bare være verdensomspændende.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Der skal lige nærlæses detaljer når de skriver sådan noget. Der er garanti verden rundt men garantien er opdelt i zoner og gælder i værd deres zone.


    Så er der heller ikke verdensomspændende garanti :)
    Men det er da et skørt system så, synes jeg. Det er jo ikke som om hardwaren er forskellig alligevel. En uddannet tekniker kan snildt fixe et kamera om det er købt i us eller dk er vel et fedt..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Hey yo! Spillede LFS - Live For Speed, et bilspil, analog thumbsticksne virkede fint for mig, men desværre ikke de analoge trykfølsomme knapper.


    Har et link til et kabel, tror godt du kan finde det billigere andre steder, mener det hedder Usb til mini usb uden jeg er sikker. Link: http://www.coolshop.dk/catalog…139_143&products_id=52430


    Hvis det ikke behøver være så langt kan man sikkert finde et.
    Jeg tror jeg har mindst 5 jeg har fået med kameraer, mp3-afspillere, tv-tunere og deslige..