Indlæg af Kenga

    ja psu den er god nok, det var bare så i kunne se hvad den havde af watt :D


    crysis 2 og bf bad company2 (med 32 spillere), lagger det når jeg kører 1920x1200 med eksplosioner, og det er sutter max.


    Så jeg tør slet ikke tænke på bf 3 med 64 spillere O_o så derfor er jeg ude efter en opdate til min pc.


    så ram/grafik og lidt mere oc på Cpu ville nok hjælpe en del.



    citat


    "4gb ram ville det stadig være helt fint da mere end det til gaming er overflødigt"


    vil jeg ikke kunne mærke at jeg går fra 8gb 800mhz til 4 gb 1066mhz? fx i wow?

    Min PSU er på 1000w corsair


    jeg havde lidt 2x XFX Radeon HD 6870 Black Edition (1 GB) det er med dual fan


    Dem kan man købe for 2900, + jeg har en af mine venner som godt vil købe det gamle 5870 til 1600kr,


    så er spørgsmålet bare, er det 1200 kr være?


    ved ikke om mit bundkort understøtter næste generation, også er vi vel også så langt henne at hele pcen skal ud, ville bare godt havde den skal kunne hold i 1 år mere, så er vi oppe på næsten 4 år, den har holdt,


    Psu/cpu/ram/bundkort er vel så meget forældet, at jeg regner med at skifte det hele ud.


    så hvis Jeg kan køre til vinter 2012år så er jeg glad :D

    eller kan det bedre betale sig at købe 2x XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5 til 1250 pr.stk


    for prisen er næsten den samme, ved bare ikke om min pc kan "bruge det" om bundkort understøtter det.

    Hey gutter.



    Pc:


    intel Q9550 2.8 ghz ---- OC til 3.3


    grafikkort: 1 stk. ati ardeon hd 5870 1 gb


    bundkort asus rampage intel x 48


    Ram 6400 800 mhz -- 8 gb total


    tower: arctic cooling alpine 7 s-775 og 3 køler ud over den på cpu/grafikkortet


    Jeg gamer i 1920x1620 eller så er det 1600. ved 60 hz, jeg kunne godt finde på at købe en 120hz i 2560 x 1600 opløsning


    Mit spørgsmål er så: ville jeg få noget ud af, at smide et ekstra 5870 i crossfire i denne pc?


    tænker på bf3, diablo3 osv, ville fps forhøjelsen være det være?
    syns ikke jeg har råd til at skifte min pc ud, så prøver at finde en anden udvej.


    mit bundkort understøtter ikke ddr3 ram, eller i7/i5 cpu hvad jeg ved af, så den eneste udvej jeg ser her er et ekstra grafikkort


    fx et" MSI R5870 Lightning" på 1gb måske 2 gb?


    eller kan man bare sættet et 6870 i? 5870 i cross med 6870?




    mange tak for hjælpen

    hey Tweak`er



    Jeg står over for, at min "gamer pc" snart skal skiftes ud.


    Så derfor ønsker jeg at få lidt belysning omkring emnet "ny teknologi"



    Jeg ved godt at 120hz computer skærme er det nye lir. samt begyndende 3d briller mm.


    Men hvad med cpu/grafikkort/bundkort/ram/ssd hdd


    Jeg har hørt begrebet "Sandy bridge" skulle kun være til gamer-pcs / 2500-2600 modellerne.


    Er der noget specielt ud over et Sandy bridge setup man skal være opmærksom på?


    kommer Sandy bridge 2nd generation, end da måske 3 nd generation inden for en overkommelig tidshorisont ?


    hvad med de andre hardware komponenter? kommer der et grafikkort med indbygget nitrogen :D


    Jeg overvejer at skifte min pc ud til oktober ca.