Indlæg af Pwnstarr

    Da man kun kan få en beta key i Danmark igennem opt-in, (det vil sige hvis du har et andet spil fra Blizzard, herunder World of Warcraft eksempelvis og betaler licensen og har signet op til beta kan du blive udtrukket), og ikke igennem Facebook, da Danmark ikke kan deltage i lodtrækningen, kan jeg fortælle dig at der er INGEN der kan give dig en key.


    - Sorry for de dårlige nyheder.

    Meeeen... Nu vare det altså heller ikke længe gutter! Har ventet på det spil her siden 2008 og hvis det kommer på den anden side af 2011, først på året 2012 når vi lige at spille første act inden jorden går under. Fuck jeg får lange nosser af at vente på det her spil. Det ser jo for awsome ud!


    Meh....

    Hey tweakers!


    Jeg vil bare lige dele min vinderhistorie med jer alle.


    Ved ikke om i husker det, men havde en tidligere tråd her på forummet ( http://www.tweak.dk/forum/thre…ht=Grafikkort+br%E6ndt+af )


    Efter at have siddet i godt 3-4 måneder uden at kunne få kortet til at virke forsøgte jeg mig med at skille grafikkortet fra hinanden. Jeg tog hætten af, fjernede blæseren, startede ovnen på 200 grader og gav det 10 minutter i midterste rille. Derefter kølede jeg det i 5-10 minutter i vinduet. Derefter rettede jeg lidt på diverse kølepaste der efter tre års brug var godt smeltet ud på selve chippen. Jeg fjernede diverse støvrester og satte kortet sammen igen.


    Derefter starter jeg computeren uden forventninger til noget som helst, men til min store overraskelse og der nu ingen streger eller lignende under opstarten af windows som der tidligere havde været.


    Stadig lidt skeptisk prøver jeg så at installere grafikdriveren som de tidligere mange gange havde resulteret i fejl af opstarten. Men her viser det sig at nu både Windows og CPU-Z accepterer driveren uden problemer.


    Jeg er dog stadig skeptisk da jeg tidligere har hørt at det går godt den første uges tid, så venter spændt de kommende dage om skidtet failer igen. Men indtilvidere er det godt nok fantastisk at have en spand man rent faktisk kan game på igen. Ikke mere lag når man scroller på websites osv.


    Det er fantastisk! - Specielt når jeg ikke har kapital eller mulighed for anskaffelse af et nyt kort i den nærmeste fremtid.


    Så til alle jer der måske synes håbet er ude, er det altså værd at prøve.


    Billeder:
    http://img856.imageshack.us/i/billede080.jpg/
    http://img692.imageshack.us/i/billede081.jpg/
    http://img824.imageshack.us/i/billede083.jpg/


    Mvh Chris.

    Jeg fik det sgu til at virke. Åhh hvor er det fantastisk. Har siddet tre måneder uden grafikkort nu og besluttede mig sgu for at prøve at bage det. Og nu spiller det bare 100% Både windows og CPU-Z læser chippen uden problemer og har kørt tests på kortet og det spiller bare 100%. Er simpelthen lykkelig over at have prøvet. Efter godt tre måneder uden at kunne installere drivere til kortet er det nu slut med at lagge i forums og kan rent faktisk spille på min spand igen. HOLD KÆFT HVOR ER DET FANTASTISK!


    JAY!!!

    Der burde ikke være nogle problemer der. GTX 570´eren bruger kun 219W og der anbefales minimum en 550 watts PSU til modellen. Så der skulle være lidt at give af.

    Ser da ud til du ikke helt har mistet even til at samle en ny spand. Personligt ville jeg nok vælge I5-2500K CPU´en. Den kan uden problemer klokkes til 4,5-4,8 Ghz med et enkelt tryk i EFI bios på det bundkort du har valgt.


    Da du har bestilt rammene vil jeg ikke kommentere det, men jeg havde nok nøjedes med 4GB.


    Ellers får det skam kun tommelfingeren op fra mig.

    Logitech Z-5500 er for vilde. De spiller kanon og gengiver lyd i spil, musik og film til perfektion. Kan kun anbefale disse hvis økonomien tillader det. Plus så er designet jo for flot og det er genialt med den controller station. I forhold til størrelsen af disse højtalere er det ret imponerende at de spiller så godt. Men okay. 505 watt er sgu ikke tosset. Det er mere end mit biograf system fra sony :)


    - Husk at sikre at du har de respektive udgange på lydkortet/bundkortet :)

    Jay Wilson, Game Director på Diablo 3 har officielt udtalt at de håber på at kunne frigive det endelige spil 6 måneder efter beta-release. Det næste conference call fra Blizzard ligger i maj 2011, og inden da tror jeg stærkt på at beta´en er frigivet til de heldige der udtrækkes til at teste. Og hvis den frigives i maj så slutter den i november 2011. Det giver dem en måned frem til december 2011 at finpudse de sidste input fra beta tests.


    Så jeg sætter mine penge på omkring d. 10. december 2011 for et release klar til julehandlen.


    Ellers kan det nævnes at de også selv officielt har udtalt at det er deres klare mål at nå det inden 2012. Men der er mange ting de roder med endnu. Men teknisk er spillet færdigt. Nu arbejdes der på input, forslag og spillet er i aplha test. Og det er rigtigt gode nyheder!


    Either way - When it´s done!


    Hold jer godt opdateret på spillet via http://www.DiabloFans.com
    - Fantastisk side som til tider får information direkte fra Blizzard før alle andre fan site's.



    Alt jeg har at sige til dette release er: Farvel til hudfarve, kæresten og familien bliver sat på standby og har sparet 6 ugers ferie op fra job. SÅ der skal seriøst games! :



    - Chris