Indlæg af semido

    Hejsa.


    Edit: Det kan den måske godt. 8800gts er i forvejen ikke så strømlrævende. Hvor meget det betyder at de er OC ved jeg så ikke.
    Hvis du ikke bor for langt væk, er du velkommen til at prøve, og så bare aflevere den igen hvis det ikke virker.

    Sort 620w Seasonic S12II Bronze ATX PSU. En af markedets mest støjsvage aktivt kølede strømforsyninger. Set til 689kr. Kvittering og org. emballage haves. 4 måneder gammel, og fremstår som ny.


    Bud modtages, helst omkring 400kr. Afhentes eller kan eventuelt leveres for 50kr i Københavnsområdet.i

    hongant: Modelnummeret er SSDSA2M080G2GC, så det må betyde ja til dit spørgsmål.


    Jeg afventer lige svar fra en anden, men hvis jeg ikke har hørt fra ham i eftermiddag, kan den gå til dig hvis du stadig er interesseret.

    3 måneder gammelt Sapphire Radeon HD6850 1gb - set til 1479kr fra ny. Sælges for 800.
    4 måneder gammel 620W Seasonic S12II bronze, ekstremt støjsvag psu, set til 689kr. Sælges for 500.
    1 år gammel Intel 80GB X25m Solid State Disc. Set til 1308kr, sælges for 700.
    3 måneder gammel Logitech G500 mus med Razer Sphex måtte, sælges for 200.


    Eller 2000kr for det hele samlet.


    Jeg har ikke org. emballage til grafikkortet, ssd'en og musen længere, men har kvitteringer og det tilbehør der fulgte med.
    Alt fungerer selvfølgelig upåklageligt.


    Afhentes i København, eller kan eventuelt levere for 50kr ekstra.