Indlæg af Mikkel

Hej

Jeg er stødt ind i det problem at medlemmerne på mit hold, ikke automatisk følger med der hvor jeg går hen. De står bare stille, hvis jeg ikke gør noget, hvor de ellers normalt ville følge efter... Håber meget i kan hjælpe for ellers kan jeg naturligvis ikke komme videre med spillet... :(

På forhånd tak!

Edit: fandt ud af det selv... lukker tråden.

Hej :)

Jeg er på udkig efter et spil i genren "rollespil", så jeg vil mægtig gerne høre hvad I har af bud. :)

Eksempler på hvad jeg ellers har spillet: The Witcher, Oblivion, Neverwinter Nights 1+2, Icewind Dale 2, Might & Magic IX, Diablo 2, Baldurs gate 1+2...

Så altså noget lidt i stil med ovenstående kunne være fedt. :cheers:

Og så leder jeg efter nogle sider lidt ligesom Gamereactor.dk, hvor man kan finde spiltests, og følge med i hvad der er på vej af spil.

På forhånd tak. :9xo

tjaa "3*x^2" opløser jo sig selv, så tilbage står der:

+ 6x - 24
    - 12

Hvilket ender med at blive - ½x + 2

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Nej du skal ikke bruge en ny licens. Du har betalt for at have det installeret på én computer (med OEM den samme) så der er ikke nogen ko på isen.

/ask

Ok, men hvad gør jeg så ved reinstallation, for den vil vel bede mig om nøglen igen?

Hej hej

Jeg har lige formateret min pc, pga. opstartsproblemer, og jeg vil i den forbindelse gerne spørge om jeg i den forbindelse vil bruge en ny licens af min officepakke, hvis jeg installerer det igen. Hvis ja, kan det undgås?

Ingenting... bruger mest min bærbar for tiden.

Har renset op i host-filen, og forsøgt at komme ind i fejlsikret tilstand, men forgæves...

Men jeg er nået frem til at en formatering nok er den eneste vej frem. :ohmy:

Ved ikke om du har set det allerede Grill, men HWT.dk har lavet en test af den model du spørger til:

http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9371

Du får da ikke mange 42" Sony LCD-tv for under 8.000 kr.

Drop det dér.

Hvis du ikke er interesseret i varen, må du lade vær med at skrive i tråden.

Jeg vil nu ikke sige det er et lavt punkt i forhold til tidligere, jeg kan da stadig have samme sjov ud af et hjemmevideo-program som jeg altid har kunnet have. Det der nok er sket er at grænserne for hvad man kan tillade sig at sende i tv flytter sig hele tiden. Hvornår det så er gået for vidt, er op til den enkelte at bedømme.
    Men ja, der er uden tvivl rykket nogle grænser inden for de sidste 10 år, hvilket nok især skyldes bølgen af reality-programmer.

Jeg tror Sandhedens Time ville have haft fået lige så mange seere, hvis det var blevet sendt for 20 år siden.

Jeg har personligt heller ikke ondt af de personer der medvirker, for de har selv valgt det, og de ved godt på forhånd alle de spørgsmål de kan blive stillet i programmet. Hvis de ikke kan tåle at blive afsløret på tv pga. for mange skelletter i skabet, så må de lade vær med at melde sig. Desuden kan de til enhver tid stoppe. Så jeg ser det ikke fordi jeg nyder når andre har det dårligt, men fordi jeg synes det er interessant at se hvor langt folk vil gå for penge.

Saw
    Silence of the lambs
    Joy Ride
    Se7en
    The Butterfly Effect

Edit: Har hørt at A Clockwork Orange også skulle være en god psykologisk thriller, men jeg har desværrre ikke selv set den (endnu)