Indlæg af Mikkel

    plague?? hehe - meget passende ;)


    narko?
    jeg troede ikke et billed af et narkotika-misbrug var et af tweak's idealmål...troede moderatorer var nogen man ligesom delvist skulle se op til, hvis en moderator må have sådan et billed som avatar må man vel også have et billed af flintstone's interne affærer som avatar, eller en playboy-kanin for den sags skyld... :rolleyes:

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Har du nu drukket at natpotten igen ?... :))


    LOL - grillrotten! den var ramte vist lige på det præcise punkt vil jeg sige...:D

    har selv stemt på soltani...han er den mest rimelige...
    think about it...han sletter ikke nogen tekster eller spiller overklog-/smart osv., og har ik gjort nogen af jer irriteret, desuden er han den mest aktive og hjælper også flest...
    ...naturligvis er tweak.dk sådan den mest indlysende, så det er jo næsten ligefør han ikke burde have været en mulighed...
    han har jo lavet hjemmesiden og det er jo det mest fantastiske der er gjort såå....det er næsten snyd.. ;)

    Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Jeg er åbenbart gået glip af noget, for flere af dem man kan stemme på kender jeg slet ikke!


    lol - kender du ik dine egne ansatte??


    wouw sikke en sløv leder... ;)


    hehe...ej...bar' gas...du ka ta' det.... :))

    jeg ville da ikke mene du skal gå ind og ud af det så mange gange...men altså det letteste vil nok være først at geninstallere....så gå ind i battlenet...så opdatere den de nødvendige patches allerførst...derefter skulle der ik være nogen problemer...


    bare mine erfaringer... ;)

    Quote

    Originally posted by sam


    Personligt så jeg hellere de satte prisen ned på pc hardware :D


    lol - det ønske kan da vist kun komme fra en ÆGTE nørd hva? :));)


    hehe - hardware mand...det ka du ik mene...det er da ikke vigtigere end sodavand, ildvand, eller cigaretter (ryger nu godt nok ik selv)


    ...og apropos sodavand...hvor meget kommer en 1½ ltr cocacola nu til at koste? nogen der ved det?

    "...eeeh...keith...?"
    "yeah?"
    "last year, remember I described someone being the worst singer in America? - I think you're probably the worst singer in the world!!"


    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL - det var fanme grinern!!! TAK fordi du gav mig sådan en god gang underholdning!! :)):)):))


    jeg havde hørt om dette klip, og syns at det lød sjovt - men at se det nu!! SHIT det er det sjoveste jeg har set i lang tid....
    :D
    fuck han er skod til at synge...og så tuder han for sygt bagefter... :)) :] - kæft mand, en faggot!!

    Quote

    Originally posted by master
    Jeg har stemt ja pga:


    Der er så mange menesker indvoldveret at hvis det var fup ville en eller flere menesker der har deltaget i dette fupnummer lade det sive at det var fup... jeg tror ikke alle ville kunne holde deres mund selv om de skrev under på det osv osv osv.


    Jeg så også den udsendelse i tv og den rokkede også ved min tro om de havde været der eller ej..... men jeg tror efter lang tids overvejelse at de har været der


    -de er måske blevet truet med noget virkelig alvorligt???


    tænk bare på HVIS USA indrømmede det IDAG??!!
    - de ville blive SÅ meget til grin, og folk ville blive SÅ skuffede som de aldrig har været før...ALLE ville simpelthen, nærmest HADE USA, hvis det kom ud...der ville opstår en mase splid og uroligheder...
    tænk over dette...
    det virker måske alligevel urealistisk at de ikke har været der, men det er jo en fejl de ALDRIG kan rette op på! de er simpelthen NØDT til ikke at indrømme det...!!


    det er jo også derfor man ikke får svar hvis man spørger folkene hos NASA...de er simpelthen NØDT til at undgå at tabe ansigt!!

    Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Kan kun være fuldstændig enig - er lige joinet dette forum idag og har allerede fået flinke svar fra en masse flinke mennesker :)


    ja! utroligt nogen gider hjælpe dig :)):)):))


    ej laver bare gas ;)


    snakkes på messenger :P

    Quote

    Originally posted by bentzin


    Behøv's du at bande - ej :) - Ka' kun tilslutte mig alt hvad du skriver ;) Desuden er det også rart at off topic er her, så vi ka' fjole lidt sammen en gang i mellem 8)


    hehe ja - det syns jeg også :P


    btw. skt nicolaus....jeg vil også give dig ret...det er en god side det her...folk er sq hjælpsomme herinde...rart at se sådan noed, når nu der er al den egoisme og jantelov ude i den store verden... ;)


    hehe det ville være fedt hvis du hackede ham...eller fik en anden til det... ;):))

    Quote

    Originally posted by niszen
    har set de klip som de påstår er fra månen... det undre mig lidt at flaget kan blafre... Hvis jeg har hørt ordenligt efter i skolen blæser det ikk deroppe så lidt noget pis det de har rodet sig ud i der.... men hva helved det er jo USA og de er ikk så kloge!!!


    det med at det blæser er jo fordi det er filmet ude i ødemarken i det forbudte område de kalder 'area 51'...det er derfor det blæser i filmen...

    ...spørger man idag sine forældre/bedsteforældre, om de kan huske hvornår det første menneske satte sin fod på månen, så kan de ALTID svaret, for det var jo naturligvis et stort skridt for menneskeheden...


    MEN VAR USA NOGENSINDE PÅ MÅNEN?
    mange har faktisk tvivlet på dette især fordi det kan bevises at det er fup, og fordi det omtalte kapløb mellem USA og USSR jo var igang, og der dermed var stor mængde prestige i at være det første land der gjorde det muligt...hvad tror du?


    ja eller nej?


    http://www.sufoi.dk/sidstnyt/maanefup.php


    lol - sikke en historie...:D

    Quote

    Originally posted by silver


    kan godt være at det var milligram.... er længe siden... men det slog godt igennem... billig måde at blive fuld på :D


    EDIT: sygdommen hed agne (eller hvordan det nu staves) kom på en anden kur bagefter hvor jeg ikke måtte drikke i 6-7 måneder... se det var SUR R*V!!


    ...måtte ikke drikke i 6-7 måneder???


    det er da ikke en kur...


    -det er da livsfarlig tortur!!!


    hehe.... :))

    Quote

    Originally posted by Disc0ne
    http://www.sharereactor.dk/ hehe sjovt det lige sker nu


    heh - shit mand, så ER den sq nede...spooky 8o
    (måske var det pga. den her tråd???) :)
    når man snakker om solen så skinner den... ;)


    men jeg tror nu heller aldrig de får styr på alle de sider med ulovligt indhold, der er SÅ mange og der skal nok laves en del arbejde...jeg tror ik bare man kan lukke en side ned, sådan uden videre...


    der er nok en hel del ting der skal udføres i og med en side skal lukkes, de skal sikkert også have advarsler først og jeg ved ik hvad...

    Quote

    Originally posted by sehested



    say what damn du må ha været syg 1.5kg pencilin om aften og 1kg om morgen...................sikker på det ikk var milligram


    looooooool!!! 2,5kg penicilin??? shit...det må have været noed af en sygdom...!!!


    btw. .....så havde han sq da været død....! ;)