Indlæg af Mikkel

hvad har det at gøre om man er myndig??

desuden fatter jeg ik hvad du begynder at gabe op over...han whinede for sygt og det syns jeg som et par andre, var rimelig lame at se på...desuden er hans signature da for lamt...han må sføli selvom alt det han gør og han har lov til det, det ved jeg da godt...men jeg sagde bare min mening...

Originally posted by GrillRotten

Nej. Vi snakker om deres ALDER og ikke deres IQ... :))

hehe good one dér... ;)

... Eller en tankstation... :)) ... ( det er mandag... har kuller.. )

det er en tankstation-kæde, dvs bygninger hvor der står benzinstand'ere hvor du kan få fyldt din bil op med benzin og købe lidt småting inde i butikken hvis du har lyst til det...
    (ofte mad/slik/cigaretter/sodavand/sprut osv.)

den kæde hedder Shell... ;););););):))

hehe - i ser da ud til at fungere og more sig gevaldigt sammen...:D

det ser da sjovt ud anyways...

Vil lige se hvad gennemsnitsalderen er her inde nu når Axel siger den er ~15 inde på HOL.DK ... Som jeg gerne tror på. :))

15??? ja det må da være minus 10 hva? ;)

Originally posted by Berleburg

Sig det til butikskæderne :D

heh ja de starter LIGE EFTER efterårsferien med alt pynten...

og apropos efterårsferie...aaarh det blir nice... 8);)

kan i ikke bare skrive direkte til hinanden via mails eller noed istedet for at lave tråde for at komme i kontakt? hvis alle gjorde det ville det sq da være et kedeligt forum... X(

Originally posted by DarkhorZe

Bauner kan du så ikke lige handle for mig ? ;)
    De har nogle ting som jeg er ret interesseret i men har hørt en del ting omkring den shop - ved ikke rigtig om jeg tør bestille :]

ja me 2... :rolleyes:

jeg syns det er for meget med alle de fans der hepper på dem...over halvdelen kommer ikke engang fra byen eller noed, og så kommer de med sådan nogle lame forklaringer med hvorfor de hepper på dem...

hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???

mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X(

personligt glor jeg aldrig fodbold...heller ik selvom Danmark spiller en eller anden super vigtig kamp....og så kommer folk med det der: "øøøøv du ser ikke engang når det er Danmark der skal spille en vigtig kamp mand!!"
    -VIGTIG? -nej LIGEGYLDIG? -ja...
    jeg menr....det er jo bare en sport - what's the big deal?
    sport = spil, spil = leg...

jeg interesserer mig ganske enkelt slet ik for det...hepper heller ik på nogen "speciel" klub...de kan da rende mig med deres bolde... ;)

jeg syns det er for meget med alle de fans der hepper på dem...over halvdelen kommer ikke engang fra byen eller noed, og så kommer de med sådan nogle lame forklaringer med hvorfor de hepper på dem...

hvorfor SKAL alle, især her på Sjælland, virkelig heppe på en af de to???

mange her fra helsingør hepper ikke engang på HIF...de hepper på enten BIF eller FCK....dér var det nedern syns jeg... X(

Originally posted by Aerial

ah .... slap nu af makker. 800K er vidst at overdrive tror du ikke ?

altså...om det er at overdrive må du spørge politiet/APG om, det var dem der kom med bøden...

jeg fortæller i al fald bare hvad jeg fik af vide, og beløbet var mere end 800k

desuden hvorfor skulle ham fra vores skole dog lyve? hvis han siger 800k så er det 800k...han sagde det i hvert fald dybt seriøst...

prøv lige at slappe af...han har ikke sagt at hans SKULLE hacke...måske er det bare fordi han gerne vil vide noed om hvordan man kan forhindre hacking eller evt. at forhindre APG i at buste ham...eller måske vil han bare have gengæld på en der engang har hacket ham? for i så fald er det vel fair nok....prøv lige at spørge ham inden i dømmer så hårdt, han er jo kun en lille knægt som endnu har meget at lære...

Originally posted by niszen

enig... har selv haf samme problem.. det hjalp da jeg geninstalerede mit driver... så prøv det

jaeh jeg ved ik....

men (vat)nisse :));) hvad med at slappe af med alle de djæveltegn du har som signatur? det er ik helt så fedt,... :rolleyes:

pas på med det kazaa dér!! og det mener jeg!!

en fra min skole kender en der lige fik et specielt besøg forleden...og det var IKKE særlig behageligt...

det var nemli ingen ringere end politiet som aflagde et lille visit, og med sig havde de bragt en bøde som lød på over 800.000,-!!!

...prøv lige og tænk hvordan sådan en stor sum gæld vil påvirke resten af dit liv...og HUSK! det sker ikke kun for naboen!

Originally posted by AtoM!C
    Hvorfor var min så ikke rigtig ?

LOOOOOOOOOOOL!!! du fatter hvede mand!!

dronninger kan jo rykke alle retninger...er du stiv eller er du bare født bagud?

*LOL*

hehe - ej bar' gas...

ja jeg ved godt hvilket hardware-shop du IKKE skal købe fra!!

chippen.dk!!!

jeg tror alle herinde vil give mig ret!!!

- de snyder og bedrager dig!