Indlæg af Mikkel

    haha - jeg ved ik om i har lagt mærke til det, men denne her tråd har rent faktisk udviklet sig fra at niszen fortalte om løse stik i sin computer, til at folk snakker om at de hader julen, og videre derfra til at biblen er en selvmodsigelse...hehe rimelig sort når man tænker over det ik? hehe, utroligt som emner kan komme på afveje... :)


    btw. personligt tror jeg lige så lidt på Adam og Eva som jeg tror på påskeharen...det er nok den største gang crap men har kendt til i SÅ lang tid....og så al den indavl?? iiirkk....i seng med sin søster og moster og hvad ved jeg...hmmm...rimelig langt ude... ;) :]

    den er da syg nok..den skal da nok få en del hits når der kommer lidt mere ind på den...


    btw. hvilket svin kan dog finde på at sige han's HP er MEGET DÅRLIG?? det syns jeg er groft!!

    hvordan bliver piratkopier overhovedet startet??


    jeg mener...hvis den hverken er kommet ud på video eller dvd, hvordan kan nogen så skaffe den??


    PS. måske er dette et dumt spørgsmål men jeg har i al fald ikke fattet det helt...

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Avant Browser.... I WILL NEVER GO BACK... :))


    tak for hjælpen grill, din udvej virkede, og så er det så smart at skidtet har sin egen processlinje...:D

    ja ja ja, ved godt spørgsmålet har været her og vende før, men syns ik jeg kunne bruge det til så meget....så NU kommer det altså igen:


    kender I et GODT GRATIS POP-UP -DRÆBER-PROGRAM???


    på forhånd tak :)


    (btw. virker det nu også???)


    KENDER DIT PROBLEM FULDT UD! :D


    btw. det er da fremskridt ;):))

    Quote

    Originally posted by Aerial


    Tja når det kommer til Kbh vil jeg gerne have den 3072/512 ;) NAM NAM


    øøh vil det ik være lidt smådyrt syns du?


    hvis det endelig er, hvorfor så ik bare fyre den af med 8192/1024 Kbit/s for 1039 pr mdr??? 8)


    hehe så når man vel ikke engang at blinke med øjet så har den loadet alle de sider man havde tænkt sig at gå ind under... :D

    Quote

    Originally posted by gINCAKe
    jeg har sq alt for lidt plads ellers roder jeg bare for meget ??? skummelt 8o


    jeg må desværre nok konstatere at det er dig der roder for meget... :))


    jeg skulle da nemt kunne rydde alt det skidt op, på den ene eller den anden måde... ;)

    Quote

    Originally posted by Disc0ne
    mit er her pas på kæmpe møg billeder


    1


    2


    hehe - nånånånå - ryddet skrivebord, IBM fladskærm, en pakke Prince, D2 lod, og tjuhej tjuhej....den får sq ik for lidt hva? :))


    heh, kunne man ane et ordensmenneske så tomt som dit skrivebord var? ;)

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nej til det første & Ja til det sidste... *G*....


    grill, hvad er det egentlig dit arbejde sådan helt præcist består i/af?? du ser i hvert fald ikke ud til at lide af højdeskræk hvis man kigger på arbejdsbillederne inde på din HP.... :P:))


    ...og apropos HP...jeg syns ik rigtigt du er kommet så meget videre her på det sidste...eller er det bare mig?? ;)

    Quote

    Originally posted by bentzin
    Til comp-nOOben*
    JA og det er ikke bare i denne tråd du te'r dig som en lille oplæst - et eller andet - som jeg ik' vil nævne her, da vi jo ska' skrive pænt. Prøv at stikke fingeren i "jorden" og læg mærke til hvordan dette forum kører. Opfør dig fornuftigt eller som andre skriver, smut du hen i et andet forum, vor du ikke falder igennem.
    Prøv dog at kigge rundt i de forskellige tråde (ihf. de fleste) og se hvordan vi hyggesnakker og hjælper hinanden. Sådan skal det være og ikke som du i dine svar lægger op til - nemlig ballade. :(
    Lær det - fat det - eller forsvind. Længere er den ikke !


    ja ok sry, den var måske lidt rigeligt....skal nok holde mig væk næste gang så...æææhh....ja....jeg syns bare den var lidt lam, men jo, så burde man vel blive væk...skal nok lade vær' med at provokere længere... :):O


    hvad har det at gøre om man er myndig??


    desuden fatter jeg ik hvad du begynder at gabe op over...han whinede for sygt og det syns jeg som et par andre, var rimelig lame at se på...desuden er hans signature da for lamt...han må sføli selvom alt det han gør og han har lov til det, det ved jeg da godt...men jeg sagde bare min mening...