Indlæg af Mikkel

Hej

Har lige hevet Oblivion frem fra støvet, og er nu kommet godt igang.

Men der er en masse skratten i mange af lydene, og det generer en del.

Nogen der ved hvad man kan gøre?

PFT. :)

Nu var der tilfældigvis noget om netop dette emne i Basta på TV2 her til aften, hvor det specifikt handlede om (pyramide-)firmaet Wellstar. Konklusionerne fra diverse eksperter var tydelige:

- De løj konsekvent over for medlemmer og gæster, til erhvervelsesmøderne
    - Produkterne har for højt indhold af koffein og beta-caroten, hvilket gør det ulovligt at sælge produkterne uden særlig tilladelse fra Fødevarestyrelsen. Fødevarestyrelsen har anmeldt Wellstar til politiet for dette.
    - At rekruttere folk gennem venner og familie er ulovligt i Danmark
    - Koncepterne minder i høj grad om pyramidespil, og hvis selskabet/kæden bliver kategoriseret som sådan af politiet, så bliver hvert enkelt medlem også anmeldt og får en betydelig bøde.

Summa summarum så er det altså IKKE nogen sund branche at gå ind i...

Oprindeligt indlæg af info

Måske skulle du have kaldt dig selv for "Fup og bedrag", istedet for info. ;)

Hej alle

Sagen er den, at jeg har en studiebærbar som er utrolig langsom til at lukke ned, af og til flere minutter...

Nogle af jer der kan give nogle tips om hvad man kan gøre mod den slags? :)

Hej alle

Ja, som I nok har hørt eller oplevet, så skete der ca. kl 6:20 imorges et jordskælv i Danmark, med EPI-center i Skåne (Sydsverige) ,der blev målt til 4,8 på Richer-skalaen. Det er formentligt det kraftigste jordskælv man har målt i Danmark i nyere tid.

Nogen af jer der oplevede dette usædvanlige fænomen? :)

Nå, den var vist for svær, så her kommer en ny:

"...Och Erik du vet, när jag inte förstår någonting, då måste vi talas vid efter middag!"

Hint: Det er et kendt svensk drama. ;)

Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Hej siden jeg ikke kan få fat i ham her og på mail ville det være fedt hvis der var en som måske havde hans tlf nummer måske fra en tidligere handel eller noget... vil meget gerne snakke med ham om den handel som vi har snakket om :$
    håber der er nogen der kan hjælpe da jeg meget gerne vil have en afklaring på det tidligst muligt!!

Jf. § 18 i Tweaks reglement er det ikke tilladt at udlevere personlige oplysninger om andre, her på forummet, medmindre de selv har givet accept til det. Derfor lukker jeg din tråd.

Og så vil jeg desuden opfordre dig til at holde dig til én tråd pr. emne. ;)

Du er i hvert fald nødt til at bestemme dig for hvor længe du vil afsætte pengene, inden du bestemmer dig for om du vil investere dine penge eller ej, og hvori de evt. skal investeres. Det er altafgørende.

Majoriteten af aktierne vil jo stige igen på et tidspunkt, det er bare et spørgsmål om tid.

Men kortsigtet vil det være en meget risikabel affære at sætte pengene i aktier.

Det er ikke nogen faste regler på det område, så det er en vurderingssag i hvert enkelt tilfælde.

Men generelt gider folk ikke beskæftige sig med gamle og uaktuelle spørgsmål, så det er oftest til gene for folk når nogen så finder en gammel tråd frem.

Så mit råd er at hvis I laver en tråd som ligner en der har været her før, så indsæt et link til den tråd i vil have folk til at se på. :)