Indlæg af Mikkel

    Bubbi: kan det være skylden til alt det?? For mig virker det som om min pc er godt og grundigt inficeret, og det lykkes ikke mit Norton at fjerne det.. :( har lykkes mug at lave scanning i fejlsikret tilstand hvor den finder ca. 40 trackingcookies, og fjerner dem, men starter jeg herefter op igen på normalvis går der ikke lang tid før den er gal igen..


    Stephan: er også det jeg overvejer, men kan man gøre det, uden at skulle punge ud med 1000 kr for et nyt Windows?

    Hej alle :)


    Jeg har lige fået 3 mobil bredbånd på min stationære pc, og har siden fået følgende problemer
    1) min pc vil ikke lukke ned. Trykker jeg luk computeren eller genstart, logger den mig blot ud og herefter står der "lukker ned" og herefter sker der ingenting uanset hvor længe jeg venter..
    2) mit Norton 360 Premier edition kan ikke gennemføre antivirus scanning. Når den når til at vis antal gennemsøgte filer, stopper den. Forstået på den måde at den stadig står som om den er ved at søge, men uanset hvor længe jeg venter når den ikke videre..
    3) mit 3 Connect program kan starte op, men når jeg trykker tilslut går den blot videre til status "opretter forbindelse..." Uden der sker mere.
    4) mit Windows media player kan ikke starte op. Den åbner hovedrammen, og står herefter som ventende..


    Ergo sidder jeg lige nu med en pc der er komplet ubrugelig, så håber virkelig meget på der er en god og klog sjæl derude der kan hjælpe..


    På forhånd tak! :)

    Nu ved jeg ikke hvor seriøst det er, dvs. om du er parat til at købe eller om du kigger for sjov.
    Hvis det er det første:



    Først og fremmest find ud af hvor meget du har råd til at købe lejlighed for, kontakt gerne din bank om dette, og bed evt. om et boligkøbsbevis.
    Når du har fået sådan et i hånden kan du lade dig registrere i de forskellige ejendomsmægleres køberkartoteker, som en køber der er ude efter til håndværkertilbud til X kroner i købspris, Y kr. til istandsættelse, (og Z kr. i alt.)



    Hvis det er det sidste:
    Kig inde på boliga.dk ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Prøv igen idag, jeg havde ingen problemer med den overhovedet. DL den engang til.


    Mvh
    Sam


    Mit problem er der desværre stadig..



    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Du kan prøve at lukke alle de andre programmer ned der kører(især browsere, men også andre, husk at kigge i task manageren), kan være et af dem forhindrer reinstallationen.


    Du kan eventuelt også prøve at hente offline installeren: LINK


    Har prøvet dit forslag, men desværre uden held.


    Det spøjse er, at i IE9 kan jeg sagtens installere det uden problemer. Det er kun i Firefox, problemet er der..



    Flere forslag - anyone?

    Hej alle


    Jeg har for nyligt opgraderet mit Firefox til version 6, og bliver nu bedt om at opgradere min Adobe Flash Player, for at kunne se diverse filmklip og lign.


    Når jeg så har hentet opdateringen til Adobe Flash Player 10.3, og forsøger at installerer det, når den kun 50% igennem før den siger "Fejl: Program kører aktuelt". Og det er selvom jeg vel at mærke allerede har lukket Firefox ned forinden..


    Hvordan får jeg løst det?

    Problemet er, at på mit tv er selve "til-koblingen" af eksterne medier normalt ret enkelt. Man vælger simpelthen hvilken form for medie man ønsker tilsluttet. Og derefter hvilken form for kabel/tilslutning man ønsker.


    (Fx da jeg skulle tilslutte min XBOX360 tog det 0,5 før det hele spillede.)


    Men nu med pc-tilslutningen giver tv'et mig kun tre tilslutninger: EXt1, EXT2 eller VGA...


    Er det ikke liidt mærkeligt? :boxed:

    Hej allesammen


    Jeg er igang med at forsøge at forbinde min PC til mit TV, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvordan jeg gør, så det håber jeg nu at I kan hjælpe mig med. :)


    Mit TV er af modellen Philips LED TV 40PFL7605H 40" Full HD
    Min pc er af modellen Dell Inspiron 560 (Grafikkort ATI Radeon HD 5450)


    Problemet er at jeg næst efter at have tilsluttet enhederne via HDMI/HDMI-kabel, ikke ved hvordan jeg får dem tilføjet i hinandens systemer.


    Er der nogen af jer der ved hvordan man gør?

    Hej alle


    Når jeg forsøger at logge ind på Windows kommer den med beskeden "tjenesten tjenesten brugerprofil kunne ikke logges på. Brugerprofilen kan ikke indlæses."


    Håber at i kan hjælpe med dette.. :)



    Ps. Jeg bruger Windows 7 Home premium

    Du kan typisk klare det både i banken og via din netbank. Gør du det via banken, kan du dog forvente et højere gebyr.


    I begge tilfælde kræver det at man kender SWIFT og IBAN-numrene på modtageren.


    Sådan foregår det her i Danmark, og jeg vil tro det foregår på samme måde de fleste andre steder i verden. ;) Du kan henvende dig hos din bank for at få oplyst din SWIFT-kode og dit IBAN-nr, samt priser (gebyrer).

    Go'aften til jer derude..


    Jeg er stødt ind i et problem med min stationære..
    I går aftes hvor det jo lynede og tordnede, valgte et af lynene at slå ned i den bygning jeg bor i. Det resulterede bl.a. i at min fladskærm slukkede, og ikke var til at tænde igen..


    Nu har jeg så købt en ny skærm (Samsung Syncmaster P2250), så jeg i det mindste har noget at se på igen :P


    Problemet er nu istedet at den ikke gider at starte op. Dvs. når jeg tænder, opfører går det hele som det plejer, lige indtil den når til dette velkendte billed:


    [Blocked Image: http://www.simplehelp.net/images/boot_windows_faster/boot_faster00.png]


    ..Her når de blå tern at køre igennem et par gange, indtil de fryser, og så bliver det billed ellers stående sådan.


    Jeg tænker lidt på om der er andet end min gamle skærm der kan have kortsluttet( ? ). Jeg har fx bemærket at en af mine USB-porte i kabinettet heller ikke virker længere.


    Kan nogen hjælpe mig? :(



    PS. Jeg har prøvet at starte op i fejlsikret tilstand, hvilket ikke er noget problem.

    Tak for dit svar - det kan jeg sikkert bruge en anden god gang :)


    Lige for denne gang virkede det at jeg loadede fra det seneste save-game og tog det forfra, så var fejlen der ikke længere..

    Godaften i stuen... :)


    Jeg har købt spillet Red Dead Redemption til min Xbox 360, men er løbet ind i et lille problem. I visse missioner, hvor jeg skal køre i hestevogn, står hestevognen simpelthen fast på samme sted, mens den buldrer og brager. Men den er ikke til at rykke ud af stedet. Den første mission problemet opstod i, var hvor jeg skulle køre Seth til en lille landsby ("A Gentle Drive with Friends"), og her kunne problemet løses ved at skyde den ene af de to heste der trækker vognen.


    Men nu er jeg i en mission hvor man skal køre ræs i hestevogne, mod andre ("Liars, Cheats, and Other Proud Americans"). Her står jeg selv og samtlige modstandere stille i hestevognene, mens de buldrer og brager, og ikke vil rykke sig ud af flækken... Dvs. jeg kan ikke fuldføre missionen...


    Nogen gode råd? :boxed:

    Jeg var 6 mdr. i beredskabet i Thisted 2005-2006, og det vil jeg da godt lige fortælle om. :o)


    Først og fremmest vil jeg gøre én ting klart: At aftjene værnepligt i beredskabet er en helt unik oplevelse, som du ikke finder noget andet sted, eller får mulighed for på noget andet tidspunkt.


    Du bliver uddannet i brandslukning, røgdykning, redningsaktioner, miljøkatastrofe-indsatser, udvidet førstehjælp, stort kørekort. Og så er der en masse fede oplevelser, hvor du får testet dig selv på en helt masse områder, både psykisk og fysisk. Set i bakspejlet har det været et ophold jeg uden tvivl har lært utroligt meget af. Det meste af det faglige er gået i glemmebogen siden jeg stoppede, men har til gengæld lært mig selv meget bedre at kende, og fået en masse erfaring. Du kan se det lidt som et 6 måneder langt teambuilding-kursus. ;)


    Men du skal dog også vide at det ikke er lutter og lagkage det hele. Først og fremmest er livet på en kasserne ikke det mest spændende i verden, og man går nemt hen og bliver rastløs og savner vennerne og de hjemlige omgivelser. Personligt kunne jeg godt af og til føle det lidt som at være indespærret i et fængsel.
    Derudover er der et hav af sure pligter. Hver gang man har praktisk undervisning eller skal på øvelse, er der gerne et hav af materiel og køretøjer som først skal findes frem, samles og forberedes, og efterfølgende skal det renses, optælles, og sættes på plads, m.m. Og det går der altså MANGE timer på, alt i alt, det skal du bare vide! ;)
    Man kan også tit gå hen og blive godt træt af befalingsmændenes evige ordrer, og alle de "fjollede" regler om rengøring, orden og disciplin.


    På den anden side skal man jo kende til hvad der er skidt, før man kan kende til det der er godt. Og det kom jeg i hvert fald til! :))



    Mit råd til dig er: Hvis du synes det virker bare en smule spændende, så go for it! Du vil ikke fortryde det :)

    Hej


    Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg i Excel laver en graf når min dataserie er lodret, og starter nedefra?


    Har simpelthen bikset så længe med det nu, at jeg er nødt til at bede om hjælp...


    De grafer jeg laver ender enten med at være spejlvendt, eller se helt vanvittige ud...


    Håber på jeres hjælp - på forhånd tak.