Indlæg af Cocio21

    Den er ikke købt brugt den bærbar ? :-P



    Har aldrig hørt om en så mystiskt implementering af en Recovery partition før.



    Jeg var lige ved at smide en "sådan ændre du partitions ID med Diskpart" omgang i endnu et edit igår, men troede sku ikke den data lå på OEM partitionen da den ALTID er låst, "gemt", lagt først på disken og downsized for at give mere plads til OS/data udenfor recovery partitionen... Så det beklager jeg da at jeg ikke lige smed afsted igår :-P



    Jeg bruger forresten Acronis Disk director suite. :-) Det er godt nok ikke gratis, men mener da de har gratis trial udgaver uden begrænsninger, som virker i 14-30dage

    Hvis det er fordi du bare vil slette den og bruge pladsen, så skal du bare skifte partition attibute med et valgfrit partitions tool til Fat32 også har du adgang til den partition og kan gøre som du vil :-)
    Hvilken bærbar er der tale om ? Måske er OEM recovery delen interressant for mig, jeg samler på dem :-P


    /E


    Ah, men du har ikke fået lagt noget data på den OEM partition uden at åbne den manuelt først, det er jeg ret sikker på, så har du ikke gjordt det, skal du ikke kigge efter din data der ihvertfald :-)

    ville meget gerne prøve at bytte mine Ram til nogen der kræver mindre Volt ved DDR 1066. ellers køber jeg også gerne 4GB i DDR 1066, bare det er med stock volt på 1.8V, 2x2GB eller 4x1GB kan begge bruges, men 2x2GB fortrækkes, 4x2GB kunne også overvejes, men nu må jeg se om der overhovedet er nogen som har disse ram og vil af med dem :D


    Mine ram:


    OCZ Reaper CL 5-5-5-15 DDR 1066 2x2GB Rated til 2.2V
    De er Rev 1, som kendetegnes ved 5-5-5-15 timings, og køleprofilen, se billed
    Part nr: OCZ2RPR10662G
    Kit nr: OCZ2RPR10664GK
    Alder, ca 2 år


    http://www.justek.com.au/shop/images/OCZRPR10664GK.1.JPG


    SPD:


    http://img163.imageshack.us/img163/9360/spdocz.jpg


    Dem jeg søger:


    *Opdateres undervejs mens jeg finde de modeller jeg kan bruge* :)


    OCZ 2x2 GB DDR2 PC2-8500 Platinum Low Voltage 1.8V
    Part nr. OCZ2P1066LV2G
    Kitnr. OCZ2P1066LV4GK


    OCZ 2x2GB DDR2 PC2-8500 Blade Low Voltage 1.8V
    Partnr. OCZ2B1066LV2G
    Kitnr. OCZ2B1066LV4GK


    Kingston HyperX DDR2 1066, 1.8V


    timings har intet at sige.

    kom frisk :)


    Bonus info til de nysgerrige.


    grunden til at jeg ønsker lavere volt på mine ram, er for at kunne sænke NB volt, eller retter, at undgå at ram i sig selv hiver NB volt op på 1.4V for at systemet skal forblive stabilt ved DDR 1066@2.2V :) derved kan der OC´s lidt mere, og også lidt mere stabilt, dobbelt gain :D