Indlæg af buch94

    Hej Tweak.


    Jeg sælger nu disse 2 fine kort.
    Køber betaler porto, og kortene sendes i orginal embalage ( kvittering med følger selvfølgelig.)
    Jeg har retten til alt for denne annonce/tråd


    ATI Club3d HD 5770, købt d. 7 September 2010 på proshop.dk ( http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=309827 )
    Kortet har været installeret en uge i en AMD maskine, jeg fortrød købet derfor sætter jeg det nu tilsalg her. :)
    Hbo. 650 kr.


    Gainward gtx260 er ca. 8 måneder gammelt. http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=106
    jeg har været meget glad for dette kort, men sælges nu så jeg har råd til en større udskiftning i min pc.
    hbo. 650 kr.


    Jeg vil være interesseret hvis du har et Nvidia 460 kort i byt eller andet high end kort.


    I er velkommene til at kontakte mig her på tråden på email eller på 31548945


    mvh. Simon buch

    Hey Tweak.


    Som Overskriften siger Jeg vil gerne bytte min Asus x70io for en bærbar og en Stationær, kravene til dem er bare de er velfungerende, og indeholder udemærket hardware.


    Min bærbar er "Wednesday, October 14, 2009" Og jeg har kvitteringen, jeg har opgraderet styresystemet til Windows 7, hvor orginal nøgle følger med. jeg har ikke orginal indpakning så dette forventer jeg heller ikke fra dig. Jeg forventer heller ikke noget styresystem fra din side.


    Produktbeskrivelse ASUS X70IO TY021C - Core 2 Duo T6500 - 17.3" TFT
    Dimensioner (B x D x H) 41 cm x 29.8 cm x 3.6 cm
    Vægt 3 kg
    Systemtype Notebook
    Indbyggede enheder Stereeohøjttalere, trådløs LAN-antenne
    Processor Intel Core 2 Duo T6500 ( 2 kerner )
    RAM 4 GB DDR2 SDRAM - 800 MHz ( 2 x 2 GB )
    Kortlæser Ja
    Harddisk 500 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
    Optisk lagring DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
    Visning 17.3" TFT 1600 x 900
    Grafik controller NVIDIA GeForce GT 120M
    Videohukommelse 1 GB DDR2 SDRAM
    Lydudgang Lydkort
    Netværk Netværksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft)
    Notebook Kamera Integreret - 1,3 Megapixel
    Indgangsudstyr Tastatur, touchpad
    Effekt AC 120/230 V ( 50/60 Hz )
    Batteri Litiumion
    Operativsystem Microsoft Windows 7 Home Premium
    Miljømæssige standarder ENERGY STAR kvalificeret
    - maskinen har få ridser rundt omkring men ingen alvorlige skader, jeg har behandlet den godt efter min egen mening, det var bare ikke lige den computer jeg skulle bruge.


    Jeg har de krav at din pc skal være velfungerende og ikke beskadeliget eller misbrugt.
    Jeg synes du skal komme med dit bud i en mail på Pro_simon@msn.com eller her på tråden.
    Jeg er åben for meget, bare det includere en Bærbar og en stationær. :)


    Mvh. Simon buch :)